Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: vi har ju redan börjat rollspelet, så vi har precis fått jullov Skrivet av Queen Boo: alltså, vi improviserar. Vi har ingen handling, men det är på Hogwarts Okej c: Då gör jag en mall och jag antar att jag går till perrong 9/3 kvart? :3 Okej, då gör jag mall och hoppar in cx Något speciellt jag behöver veta? (Alltså vem som har vilka namn och om någon är "barn" till någon speciell t.ex Harry Potter)
28 sep, 2013 17:34 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Vilka som heter vad kan du ju kolla i början av rollspelet, det står i mallarna. Vi går i skolan samtidigt som Harry Potter, han hår i tredje årskursenSkrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: vi har ju redan börjat rollspelet, så vi har precis fått jullov Skrivet av Queen Boo: alltså, vi improviserar. Vi har ingen handling, men det är på Hogwarts Okej c: Då gör jag en mall och jag antar att jag går till perrong 9/3 kvart? :3 Okej, då gör jag mall och hoppar in cx Något speciellt jag behöver veta? (Alltså vem som har vilka namn och om någon är "barn" till någon speciell t.ex Harry Potter) jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 17:37 |
|
Kim Potter
Elev |
Namn: Lia
Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta)
28 sep, 2013 18:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Toppen Namn: Lia Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta) jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 18:24 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Toppen Namn: Lia Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta) Tillbaka btw cx Så, en sista fråga: Var är ni? xD
28 sep, 2013 18:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Toppen Namn: Lia Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta) Tillbaka btw cx Så, en sista fråga: Var är ni? xD Skrivet av Kim Potter: Jag sitter i en bil på väg till Malfoys XD. Bara så du vet, mina föräldrar är dödsätare...Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Toppen Namn: Lia Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta) Tillbaka btw cx Så, en sista fråga: Var är ni? xD jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 18:41 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Toppen Namn: Lia Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta) Tillbaka btw cx Så, en sista fråga: Var är ni? xD Skrivet av Kim Potter: Jag sitter i en bil på väg till Malfoys XD. Bara så du vet, mina föräldrar är dödsätare... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Toppen Namn: Lia Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta) Tillbaka btw cx Så, en sista fråga: Var är ni? xD Oh okej, för vet inte riktigt hur jag ska starta xD
28 sep, 2013 18:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skriv bara att du går från perrongen Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Toppen Namn: Lia Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta) Tillbaka btw cx Så, en sista fråga: Var är ni? xD Skrivet av Kim Potter: Jag sitter i en bil på väg till Malfoys XD. Bara så du vet, mina föräldrar är dödsätare... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Toppen Namn: Lia Smeknamn: Har inget Utseende: Mörk brunt lite lockigt hår till halva ryggen, havsblåa ögon som inramas av korp svarta ögonfransar, smal, söt c: Årskurs: 2 Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på mugglis) Kärlek: Är lite kär.. cx Favoritämne: Försvars mot svartkonst och örtlära Personlighet: Lite blyg men ändå modig, smart och rolig c: Stav: 6½ tum ek, fenixfjäder som kärna Övrigt: Väldigt intresserad av quidditch ocbh tänker söka när hon blir gammal nog c: //Fler mallar kommer kanske ^^ Men ja, var det bra? c: (Brb ska äta) Tillbaka btw cx Så, en sista fråga: Var är ni? xD Oh okej, för vet inte riktigt hur jag ska starta xD jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 19:13 |
|
ginny 23
Elev |
28 sep, 2013 20:02 |
|
Kim Potter
Elev |
Lia
*Går försiktigt av perrongen* *Ser Hagrid komma med en lykta* *Följer efter honom med ett litet leende "Hemma", *mumlar jag och skuttar nästan in i den varma byggnaden*
28 sep, 2013 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen