Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
sam evans appreciation post
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (he's looking at kurt here.... hihihi) ![]() ![]() (hade väldigt mycket sam feels och kum feels making this.... </3) ![]()
13 sep, 2012 21:06 |
|
Snövinge
Elev |
Skrivet av hyperion: http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/zachary-quinto-confirms-hes-dating-jonathan-groff-2012129 gjsdhghwersgjweskf asdjhgkdjgndngklmakdslgh sdg lkag pdo kadlgkprtg We are all wizards. Even Ron. 13 sep, 2012 21:25 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/zachary-quinto-confirms-hes-dating-jonathan-groff-2012129 gjsdhghwersgjweskf AAAAAAAAAAAWH! ♥ Hon... ja... hade en tuff sommar...
13 sep, 2012 22:49 |
|
ailiiin
Elev |
aaaah... 2h och 40min kvar.. ♥
13 sep, 2012 23:21 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av ailiiin: aaaah... 2h och 40min kvar.. ♥ Hur får du det till det? JK - nu fick jag ihop det.
13 sep, 2012 23:25 |
|
ebkati
Elev |
alltså vilken tid börjar det? trodde att det var klockan tre svenska tid, men jag kanske har fel?
http://remuslupiin.tumblr.com/ 13 sep, 2012 23:49 |
|
ailiiin
Elev |
VÄNTA... Helt förvirrad!
För jag läste någonstans att tiden var framflyttad den här säsongen och att det skulle vara 2am vår tid. Men det verkar inte vara så.. För jag var säker på att det började en timme tidigare. Asså helt förvirrad, men jag gissar att det blir 2½ timmes sömn för mig inatt.. haha men vill inte missa Glee 14 sep, 2012 01:03 |
|
baramin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 sep, 2012 03:13 |
|
EmahS
Elev |
14 sep, 2012 08:35 |
|
Savi
Elev |
14 sep, 2012 09:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




























Mugglarportalen