@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!! Bor inte du i Umeå? Jooo!! Men det e plusgrader här så det ba sjunger om det D: Är iofs liite snö kvar men alltså...det kommer säkert smälta bort! känns sämst D: Här har folk börjat köra skoter och pappa släpper ner mina småsyskon på isen o.o Känner som att alla klagar på värmen, och jag sitter här i mitt eget lilla hörn av världen och klagar på kylan xD Alltsååå va orättvist ;O Kan du inte skicka hit lite kyla? ;O Please?? Och lite snö! vore sjyst!! ♥ Jadå! Här snöar det i tid och otid! Hej 19 dec, 2015 21:47 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag färgar mitt hår rött med henna. Kan man använda röda färgbomber på det??
Jag har ju hört att om man färgat med henna så sätter sig inte "vanlig" färg så bra sedan. Kommer färgbomben reagera med hennan på något märkligt sätt, eller kommer den funka? ![]()
19 dec, 2015 21:49 |
|
Solkatten
Elev |
Kollar på Musikhjälpen och såg en tjej som hade en av vad det såg ut som en Gryffindormössa! Och för bara någon dag sedan såg jag en annan med Hufflepuff halsduk! Många Potterheads i Linköping.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2015 21:57 |
|
Holytail
Elev |
KNÄCK KNÄCK KNÄCK KNÄCK KNÄCK KNÄCK
---------------- Jag? Besatt av knäck? pfft, vart fick du det ifrån?
19 dec, 2015 22:02 |
|
Borttagen
|
Min polare (sedan 10 år) har en jättestor Godfather-poster på ena toaletten och jag har aldrig sett det. Hen har bott här hela sitt liv. xD
19 dec, 2015 22:57 |
|
Frivolt
Elev |
Tänkte kolla på en ny serie men vet inte om jag orkar xD haha!!
19 dec, 2015 23:04 |
|
Fairy Tale
Elev |
Jag vill bara be om ursäkt till alla stackars människor som behöver gå igenom att prata med mig klockan 22:30-01:00
Jag är verkligen ledsen, och hoppas att ni vill prata med mig igen.
19 dec, 2015 23:51 |
|
Fellrendión
Elev |
20 dec, 2015 00:05 |
|
Solkatten
Elev |
OMG har ni sett hashtagen på twitter?? #TwitterYuleBall2015 ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 dec, 2015 00:18 |
|
Frivolt
Elev |
LOUIS HAR GJORT EN NY TATUERING OCH DET ÄR 3 ÅR SEN SHIP AND COMPASS!!
NEJ BARA NEJ!! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!! WE HAVE TO FINSH WHAT WE STARDED! WE!! WE!!! Spoiler: Tryck här för att visa! 20 dec, 2015 00:50 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen