Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Åh. Vad bra. Han är duktig på sådant." Mumlade jag nöjt.
29 okt, 2013 14:59
|
|
Borttagen
|
"Det håller jag med om!"
Muttrade jag.
29 okt, 2013 15:00
|
|
Borttagen
|
"Hur har du haft det på sistone då?"
29 okt, 2013 15:01
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Dom senaste veckorna har dels min bror och dels en annan försökt mer eller mindre ta död på mig"
Sa jag med ett flin.
29 okt, 2013 15:03
|
|
Borttagen
|
"Oj!" Jag la med förskräckelse märke till ett bandage om hans ena sida.
29 okt, 2013 15:05
|
|
Borttagen
|
"Och det är inte allt"
Sa jag med en blick på bandaget och ett litet skratt.
29 okt, 2013 15:06
|
|
Borttagen
|
"Vadå då?" Nu kunde jag inte dölja min oro längre.
29 okt, 2013 15:07
|
|
Borttagen
|
"Några revben och en sönderslagen axel bara"
Sa jag med ännu ett flin.
29 okt, 2013 15:10
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på honom.
"Och det säger du med ett flin?"
29 okt, 2013 15:12
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
"Du känner mig!"
Men sen kom jag på att hon nog glömt det mesta och tystnade.
29 okt, 2013 15:13
|
Du får inte svara på den här tråden.