Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
28 sep, 2013 16:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Kim Potter: självklart Får jag vara med..? :3 jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 16:16 |
|
Kim Potter
Elev |
28 sep, 2013 16:28 |
|
ginny 23
Elev |
28 sep, 2013 16:31 |
|
Kim Potter
Elev |
28 sep, 2013 16:37 |
|
Borttagen
|
det är Queen Boos uppgift
28 sep, 2013 16:38 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är Queen Boos uppgift Okej, jag kan vänta :3 Men måste bara fråga: Vilka är med? cx
28 sep, 2013 16:39 |
|
Queen Boo
Elev |
alltså, vi improviserar. Vi har ingen handling, men det är på Hogwarts
jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 17:05 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Queen Boo: alltså, vi improviserar. Vi har ingen handling, men det är på Hogwarts Okej c: Då gör jag en mall och jag antar att jag går till perrong 9/3 kvart? :3
28 sep, 2013 17:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Kim Potter: vi har ju redan börjat rollspelet, så vi har precis fått jullovSkrivet av Queen Boo: alltså, vi improviserar. Vi har ingen handling, men det är på Hogwarts Okej c: Då gör jag en mall och jag antar att jag går till perrong 9/3 kvart? :3 jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen