Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Har ni hört nya tjejen?! OMG! Jag var så bestämd om att hata alla nya i ND, men guuud! Det går fan inte. Kolla på youtube - Glee Chasing Pavements. <--- This gurl ain't happy. Hmm. Jag var inte sååå imponerad. Men det är inte många kvinnliga röster som imponerar på mig. så jag är svårflörtad hah. Den enda jag hatar i nya ND är Wade
13 sep, 2012 13:11 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Har ni hört nya tjejen?! OMG! Jag var så bestämd om att hata alla nya i ND, men guuud! Det går fan inte. Kolla på youtube - Glee Chasing Pavements. <--- This gurl ain't happy. Hmm. Jag var inte sååå imponerad. Men det är inte många kvinnliga röster som imponerar på mig. så jag är svårflörtad hah. Den enda jag hatar i nya ND är Wade Jag vill inte ha några nya liksom... Och första avsnittet: "The New Rachel" WTF?
13 sep, 2012 15:04 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Har ni hört nya tjejen?! OMG! Jag var så bestämd om att hata alla nya i ND, men guuud! Det går fan inte. Kolla på youtube - Glee Chasing Pavements. <--- This gurl ain't happy. Hmm. Jag var inte sååå imponerad. Men det är inte många kvinnliga röster som imponerar på mig. så jag är svårflörtad hah. Den enda jag hatar i nya ND är Wade Jag vill inte ha några nya liksom... Och första avsnittet: "The New Rachel" WTF? Jag verkar vara den enda som tänker på "The New Rachel" som... Den nya Rachel, i New York. Inte nya "Rachel" i ND...
13 sep, 2012 15:05 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Har ni hört nya tjejen?! OMG! Jag var så bestämd om att hata alla nya i ND, men guuud! Det går fan inte. Kolla på youtube - Glee Chasing Pavements. <--- This gurl ain't happy. Hmm. Jag var inte sååå imponerad. Men det är inte många kvinnliga röster som imponerar på mig. så jag är svårflörtad hah. Den enda jag hatar i nya ND är Wade Jag vill inte ha några nya liksom... Och första avsnittet: "The New Rachel" WTF? Jag verkar vara den enda som tänker på "The New Rachel" som... Den nya Rachel, i New York. Inte nya "Rachel" i ND... Tänkte på det först tills de släppte promon och någon frågar "So who's the new rachel?" och alla svarar typ "I am!"
13 sep, 2012 15:07 |
|
hyperion
Elev |
13 sep, 2012 15:20 |
|
EmahS
Elev |
Jag tror fortfarande det och. för att spekulera. som medlem i ND. vill man bli the new rachel? vill man inte bli sig själv?
13 sep, 2012 15:22 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag tror fortfarande det och. för att spekulera. som medlem i ND. vill man bli the new rachel? vill man inte bli sig själv? Så ja tycker med, men det är Glee och man vet aldrig. Men ååh, jag är så nervös. ÄR rädd för att jag har för höga förväntningar :O
13 sep, 2012 15:34 |
|
APELSiiN
Elev |
Alltså ND kommer typ aldrig vinna nationals längre.. känns det som. Låter ju inte alls som förr, och hon nya som folk ser som ''the new Rachel'' har inte ens en röst nära Rachels.
![]()
13 sep, 2012 19:08 |
|
hyperion
Elev |
http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/zachary-quinto-confirms-hes-dating-jonathan-groff-2012129
gjsdhghwersgjweskf ![]()
13 sep, 2012 20:25 |
|
Luna Chang
Elev |
VAD HAR HÄNT MED QUINN?!
Jag håller på att se första avsnittet i säsong 3.. Hej 13 sep, 2012 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen