Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21798 21799 21800 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Så himla sämst!!!

Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!!


Bor inte du i Umeå?

Hej

19 dec, 2015 18:52

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Så himla sämst!!!

Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!!


Bor inte du i Umeå?


Jooo!! Men det e plusgrader här så det ba sjunger om det D: Är iofs liite snö kvar men alltså...det kommer säkert smälta bort!

känns sämst D:

19 dec, 2015 18:57

Fellrendión
Elev

Avatar


HP3 PÅ TV NU

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

19 dec, 2015 19:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
HP3 PÅ TV NU
på kanal 5

19 dec, 2015 19:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
So true :'( :'(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-fun.9cache.com%2Fphoto%2Fam9NBPX_460s.jpg


Oh,
It's not rain, it's children tears...


19 dec, 2015 20:18

Solkatten
Elev

Avatar


Har basically resten av kvällen planerad.
Just nu kollar jag på New Year's Eve, kl 21:00 blir det Love Acutally till 21:30 då utsläppet till Musikhjälpen börjar, sedan blir det Love Acutally eller New year's eve igen och kl 22:30 blir det Grinchen.
Plus chips till det! ♥ En väldigt bra lördagskväll!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 dec, 2015 20:37

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Så himla sämst!!!

Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!!


Bor inte du i Umeå?


Jooo!! Men det e plusgrader här så det ba sjunger om det D: Är iofs liite snö kvar men alltså...det kommer säkert smälta bort!

känns sämst D:

Här har folk börjat köra skoter och pappa släpper ner mina småsyskon på isen o.o

Känner som att alla klagar på värmen, och jag sitter här i mitt eget lilla hörn av världen och klagar på kylan xD

Hej

19 dec, 2015 20:40

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Så himla sämst!!!

Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!!


Bor inte du i Umeå?


Jooo!! Men det e plusgrader här så det ba sjunger om det D: Är iofs liite snö kvar men alltså...det kommer säkert smälta bort!

känns sämst D:

Här har folk börjat köra skoter och pappa släpper ner mina småsyskon på isen o.o

Känner som att alla klagar på värmen, och jag sitter här i mitt eget lilla hörn av världen och klagar på kylan xD



Alltsååå va orättvist ;O Kan du inte skicka hit lite kyla? ;O Please?? Och lite snö! vore sjyst!! ♥

19 dec, 2015 20:46

Borttagen

Avatar


Harry Potter drinking game - BEGIN!

19 dec, 2015 20:54

Borttagen

Avatar


Som stjärnor i natten krossade mitt hjärta

19 dec, 2015 21:27

1 2 3 ... 21798 21799 21800 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.