@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!! Bor inte du i Umeå? Hej 19 dec, 2015 18:52 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!! Bor inte du i Umeå? Jooo!! Men det e plusgrader här så det ba sjunger om det D: Är iofs liite snö kvar men alltså...det kommer säkert smälta bort! känns sämst D: 19 dec, 2015 18:57 |
|
Fellrendión
Elev |
19 dec, 2015 19:00 |
|
Borttagen
|
på kanal 5
19 dec, 2015 19:02 |
|
Borttagen
|
19 dec, 2015 20:18 |
|
Solkatten
Elev |
Har basically resten av kvällen planerad.
Just nu kollar jag på New Year's Eve, kl 21:00 blir det Love Acutally till 21:30 då utsläppet till Musikhjälpen börjar, sedan blir det Love Acutally eller New year's eve igen och kl 22:30 blir det Grinchen. Plus chips till det! ♥ En väldigt bra lördagskväll! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2015 20:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!! Bor inte du i Umeå? Jooo!! Men det e plusgrader här så det ba sjunger om det D: Är iofs liite snö kvar men alltså...det kommer säkert smälta bort! känns sämst D: Här har folk börjat köra skoter och pappa släpper ner mina småsyskon på isen o.o Känner som att alla klagar på värmen, och jag sitter här i mitt eget lilla hörn av världen och klagar på kylan xD Hej 19 dec, 2015 20:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!! Bor inte du i Umeå? Jooo!! Men det e plusgrader här så det ba sjunger om det D: Är iofs liite snö kvar men alltså...det kommer säkert smälta bort! känns sämst D: Här har folk börjat köra skoter och pappa släpper ner mina småsyskon på isen o.o Känner som att alla klagar på värmen, och jag sitter här i mitt eget lilla hörn av världen och klagar på kylan xD Alltsååå va orättvist ;O Kan du inte skicka hit lite kyla? ;O Please?? Och lite snö! vore sjyst!! ♥ 19 dec, 2015 20:46 |
|
Borttagen
|
Harry Potter drinking game - BEGIN!
19 dec, 2015 20:54 |
|
Borttagen
|
Som stjärnor i natten krossade mitt hjärta
19 dec, 2015 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen