@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
Gözta spelar Bjällerklang på fiol.
Lillasyster: "Kan du spela på engelska?" ... ... För melodin är ju inte densamma på engelska, inte alls. C; 19 dec, 2015 16:07 |
|
Borttagen
|
Är klar med min labbrapport och har skickat in den woho
(nu har jag bara en artikel om vargar att skriva och en diagnos i matte att göra lol </3) 19 dec, 2015 16:36 |
|
Borttagen
|
"Only lovers left alive".
..Låter som en film jag verkligen, verkligen, verkligen skulle gilla. Måste hitta och kolla.. 19 dec, 2015 16:47 |
|
Frivolt
Elev |
Det är bara att acceptera - det kommer bli en grön jul i år
Aja, tur det blir mörkt fort så man slipper se hur det ser ut utomhus xD haha!! 19 dec, 2015 16:53 |
|
Borttagen
|
Hahahaha humörsvängningar
Gick in på rummet och grät för att teven inte funkade och hp börjar om tre minuter Fml 19 dec, 2015 17:12 |
|
Ithrenniel
Elev |
19 dec, 2015 17:38 |
|
Frivolt
Elev |
19 dec, 2015 17:48 |
|
Borttagen
|
Haha alla som är ledsna över att det kanske inte blir snö till jul. Här är det mer regel än undantag, förväntar mig inte annat :p
19 dec, 2015 17:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha alla som är ledsna över att det kanske inte blir snö till jul. Här är det mer regel än undantag, förväntar mig inte annat :p Samma här. Kommer inte ihåg när vi hade snö på julen här nere sist. Det brukar komma i januari. ^^ 19 dec, 2015 18:02 |
|
LolFeelings
Elev |
![]() Nä, men jösses... Halloweenkraschen 2012 var tydligen gömd bland mina bilder på Google Drive. Herregud. EDIT: Dra åt helvete, Portal.
19 dec, 2015 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen