@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Roligt att vara med familjen men saknar redan mina kompisar, vi har ju blivit som vår egna lilla familj
18 dec, 2015 23:34 |
|
Solkatten
Elev |
Det går en massa bra filmer på tv:n imorgon!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2015 23:43 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrev nästan mitt anvndarnamn istället för mitt elevhem i dagens lucka x)
Hej 19 dec, 2015 00:09 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag undrar om man får fel på luckan om man skriver "Rawenclaw". Det skulle i alla fall lära folk att stava rätt för en gångs skull...
19 dec, 2015 00:14 |
|
Solkatten
Elev |
Blev lite förvånad av dagens lucka när jag såg min profilbild innan jag läste frågan... xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2015 00:44 |
|
Holytail
Elev |
19 dec, 2015 00:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: när går hp och grinchen? Vilka kanaler?Det går en massa bra filmer på tv:n imorgon! 19 dec, 2015 10:43 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: när går hp och grinchen? Vilka kanaler? Det går en massa bra filmer på tv:n imorgon! Hp går 17:15 på femman och grinchen 22:30 på tvåan Jag är jag, det är inte du :P
19 dec, 2015 10:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av LolFeelings: önskar jag kunde gå tillbaka till 2011 och lära 11-åriga alva hur man stavar,, då kanske mitt användarnamn inte skulle innehålla några stavfelJag undrar om man får fel på luckan om man skriver "Rawenclaw". Det skulle i alla fall lära folk att stava rätt för en gångs skull... speech! 19 dec, 2015 10:51 |
|
M4L13
Elev |
19 dec, 2015 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen