@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
That moment när man blir brutalt dissad av en trettonåring i en tråd på quidditchplanen O_o
Ser tydligen ut att vara tio år äldre än vad jag är, det noteras lite nedlåtande att jag trots min ålder tittar på barnfilmer och att jag tydligen är rätt självisk och tråkig. Drog in låga poäng inom samtliga kategorier också, what did I dooooooo? Haha well Spoiler: Tryck här för att visa! 18 dec, 2015 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: That moment när man blir brutalt dissad av en trettonåring i en tråd på quidditchplanen O_o Ser tydligen ut att vara tio år äldre än vad jag är, det noteras lite nedlåtande att jag trots min ålder tittar på barnfilmer och att jag tydligen är rätt självisk och tråkig. Drog in låga poäng inom samtliga kategorier också, what did I dooooooo? Haha well Spoiler: Tryck här för att visa! Ahahha! Det ser ut som att du har fått en ny vän ;D 18 dec, 2015 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: That moment när man blir brutalt dissad av en trettonåring i en tråd på quidditchplanen O_o Ser tydligen ut att vara tio år äldre än vad jag är, det noteras lite nedlåtande att jag trots min ålder tittar på barnfilmer och att jag tydligen är rätt självisk och tråkig. Drog in låga poäng inom samtliga kategorier också, what did I dooooooo? Haha well Spoiler: Tryck här för att visa! Ahahha! Det ser ut som att du har fått en ny vän ;D Ha verkligen :p 18 dec, 2015 22:12 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Dude, vad hände? Blev utsatt för ett rånförsök ikväll på väg hem. Min ångest tycker att jag ska stanna hemma för evigt. På väg hem med min pizza - hör någon springa bakom mig - blir greppad i håret och jackan och en kille ville ha min mobil. Efter typ 2 min lyckas jag trampa honom på foten och börjar skrika att han ska släppa mig, då sprang han iväg. Har haft polisen här så jag fick ett förhör
18 dec, 2015 22:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Dude, vad hände? Blev utsatt för ett rånförsök ikväll på väg hem. Min ångest tycker att jag ska stanna hemma för evigt. På väg hem med min pizza - hör någon springa bakom mig - blir greppad i håret och jackan och en kille ville ha min mobil. Efter typ 2 min lyckas jag trampa honom på foten och börjar skrika att han ska släppa mig, då sprang han iväg. Har haft polisen här så jag fick ett förhör Men fyfan :< Finns folk till allt. Hoppas dom kan få tag på honom 18 dec, 2015 22:25 |
|
gary
Elev |
"><script>alert(1);</script>
"><script>alert(1);</script> 18 dec, 2015 22:28 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Dude, vad hände? Blev utsatt för ett rånförsök ikväll på väg hem. Min ångest tycker att jag ska stanna hemma för evigt. På väg hem med min pizza - hör någon springa bakom mig - blir greppad i håret och jackan och en kille ville ha min mobil. Efter typ 2 min lyckas jag trampa honom på foten och börjar skrika att han ska släppa mig, då sprang han iväg. Har haft polisen här så jag fick ett förhör Men fyfan :< Finns folk till allt. Hoppas dom kan få tag på honom Hoppas det med, de har ett signalement i alla fall men det var mörkt så det är ganska vagt
18 dec, 2015 22:32 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Dude, vad hände? Blev utsatt för ett rånförsök ikväll på väg hem. Min ångest tycker att jag ska stanna hemma för evigt. På väg hem med min pizza - hör någon springa bakom mig - blir greppad i håret och jackan och en kille ville ha min mobil. Efter typ 2 min lyckas jag trampa honom på foten och börjar skrika att han ska släppa mig, då sprang han iväg. Har haft polisen här så jag fick ett förhör Men fyfan :< Finns folk till allt. Hoppas dom kan få tag på honom Hoppas det med, de har ett signalement i alla fall men det var mörkt så det är ganska vagt Ska man inte ens kunna gå o köpa en pizza själv utan o bli rånad lixom D: Bleh. folk är helt otroliga nu för tiden. 18 dec, 2015 22:33 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Klaestron: Blev utsatt för ett rånförsök ikväll på väg hem. Min ångest tycker att jag ska stanna hemma för evigt. Åh nej, massa kramar!
18 dec, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
Idag sjöng jag på skolavslutningen. Fan. Två låtar. Hjärtat slog i 370, men ändå gick det bra.
Folk sa att det var bättre än hon som sjunger finast på skolan och många lärare kom fram och sa jättefina saker. Känner mig jätteglad och nöjd c: 18 dec, 2015 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen