@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
18 dec, 2015 18:18 |
|
Ella01
Elev |
Haha xD ✩✩✩ 18 dec, 2015 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Signe tha toast: pussycat doloresNågon som vet vad svaret är på lucka 15? 18 dec, 2015 18:25 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Signe tha toast: pussycat dolores Någon som vet vad svaret är på lucka 15? Kan du snälla tänka på att sätta svaren i spoilers. Vet inte ens om man får skriva frågan så rakt ut men snälla sätt spoilers så att man kan få försöka själv först ✩✩✩ 18 dec, 2015 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: oj, sorrySkrivet av Borttagen: Skrivet av Signe tha toast: pussycat dolores Någon som vet vad svaret är på lucka 15? Kan du snälla tänka på att sätta svaren i spoilers. Vet inte ens om man får skriva frågan så rakt ut men snälla sätt spoilers så att man kan få försöka själv först tänkte att det kanske inte gjorde något eftersom det var en gammal lucka 18 dec, 2015 18:36 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: oj, sorrySkrivet av Borttagen: Skrivet av Signe tha toast: pussycat dolores Någon som vet vad svaret är på lucka 15? Kan du snälla tänka på att sätta svaren i spoilers. Vet inte ens om man får skriva frågan så rakt ut men snälla sätt spoilers så att man kan få försöka själv först tänkte att det kanske inte gjorde något eftersom det var en gammal lucka Jag har svarat på den men jag vet inte riktigt hur det är med dessa regler. Förr har jag för mig att det inte var riktigt "tillåtet" att skriva ut svaren heller. Men som sagt det gör säkert inget ✩✩✩ 18 dec, 2015 18:38 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det är jätteroligt att titta på mina ögon i olika ljus för de ser alltid olika ut
Liksom Blåa? Gråa? Gröna? Nobody knows 18 dec, 2015 18:46 |
|
Borttagen
|
Jag har extrem huvudverk, jag gick upp kl. 06.03 och skulle till pappas skola(jobb) för att han skulle ha en julshow som avslutning för cirka 1000 ellever samt personal och alla föreställningar höll på till 11.00 och sedan skulle jag äta lunch där och deras kökspersonal sjöng ju och det var riktigt jobbigt. Men det lugnade sig och sedan skulle några i deras lärarkår sluta och då skulle vist alla fika och det var ju kul, men jobbigt... Så jag kom hem kl. 15.34 och sedan skulle jag köpa julklappar till hela familjen så då kom jag hem typ 16.54 och det här var min första lediga dag, så sncka om att jag hållit gång rätt länge... men vad ska man göra, om man har en pappa som har en julshow en gång per år och att han ställer upp för mig hela tiden så kan jag ju ställa upp för honom....
Vildvittra, du som är så klok, vad tycker du( första gången jag ber om att någon ska avgöra saker) 18 dec, 2015 18:47 |
|
Frivolt
Elev |
Insåg att jag måste se en ny serie - Penny Dreadful !! Den såg bra ut ;O Nån som sett den? 18 dec, 2015 19:08 |
|
Obliviate_
Elev |
sambon på fb... vi måste nog sluta integrera med varann offentligt.
"Sanna gick till Preem för att hämta ut ett paket samtidigt som jag åkte iväg med hundarna till rastgården. I rondellen utanför så möttes våra vägar o jag stannade som en laglydig bilist för Sanna på övergångsstället. Dock så varvade jag motorn hon tittade på mig med ett smile samt visade att hon inte amputerat långfingret. Självklart visade jag samma sak när jag åkte vidare. Första bilen jag mötte blinkade med helljus o föraren riktigt stirrade på mig 18 dec, 2015 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen