@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Är det 0.o Men dåh är det 10 dagar tills jag fyller år... Eller så blir det 11... Beror på hur man tänker JAAA Oooh, coolt 18 dec, 2015 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Missy The Timelady: då är det 2 veckor och 2 dagar tills jag fyller år!!Är det 0.o Men dåh är det 10 dagar tills jag fyller år... Eller så blir det 11... Beror på hur man tänker 18 dec, 2015 17:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Missy The Timelady: då är det 2 veckor och 2 dagar tills jag fyller år!! Är det 0.o Men dåh är det 10 dagar tills jag fyller år... Eller så blir det 11... Beror på hur man tänker Och snart äre en månad sen JAG fyllde år xD gash! 18 dec, 2015 18:00 |
|
Missy The Timelady
Elev |
18 dec, 2015 18:01 |
|
Borttagen
|
Jag började nyss städa men satte mig sedan ner och gjorde något, reste mig inte upp förrän jag tänkte duscha men gick och gjorde mat istället, nu har jag ätit klar men sitter bara här istället för att städa, handla eller duscha.
Hur blir man mindre trött? 18 dec, 2015 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag började nyss städa men satte mig sedan ner och gjorde något, reste mig inte upp förrän jag tänkte duscha men gick och gjorde mat istället, nu har jag ätit klar men sitter bara här istället för att städa, handla eller duscha. Hur blir man mindre trött? drick kaffe 18 dec, 2015 18:05 |
|
Borttagen
|
Inflyttningsfest hos Jim ikväll, med en sjujävla massa folk. Funny business.
Cheerio. 18 dec, 2015 18:14 |
|
Signe tha toast
Elev |
18 dec, 2015 18:15 |
|
Ella01
Elev |
Har precis bakat knäck och de blev perfekta. Ska på bio sedan. Julen känns väldigt mysig just nu. Dock lyser snön med sin frånvaro.
✩✩✩ 18 dec, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag började nyss städa men satte mig sedan ner och gjorde något, reste mig inte upp förrän jag tänkte duscha men gick och gjorde mat istället, nu har jag ätit klar men sitter bara här istället för att städa, handla eller duscha. Hur blir man mindre trött? drick kaffe Ja, shit. Det är verkligen en dunderkur. Kommer orka med hela nästa år bara jag dricker kaffe. 18 dec, 2015 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen