@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Meowsy: Skrivet av Borttagen: alltså jag känner mig så barnslig, alla i min klass går på fester och dricker alkohol och sånt, och jag älskar tecknade serier och böcker och är rädd för allt typ?? Att gå på fester och dricka alkohol gör ingen mer eller mindre "barnsligare". Att älska tecknade serier och böcker gör ingen mer eller mindre "barnsligare". Dessutom är du för ung för att tänka på sånt, hur gammal är du 13-14? Du är fortfarande ett barn, ett barn som har hela livet framför sig. Du kommer få uppleva allt med fester och alkohol snart, men för nuet njut av din barndom för tro mig du kommer ångra dig att du inte gjorde det när du hade chansen. Am I right or am I right? du har rätt hahah. känns bara så när de sitter och pratar om vilka fester de ska på och hur fulla de varit och så sitter jag där och bara lyssnar 18 dec, 2015 13:26 |
|
Meowsy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Meowsy: Skrivet av Borttagen: alltså jag känner mig så barnslig, alla i min klass går på fester och dricker alkohol och sånt, och jag älskar tecknade serier och böcker och är rädd för allt typ?? Att gå på fester och dricka alkohol gör ingen mer eller mindre "barnsligare". Att älska tecknade serier och böcker gör ingen mer eller mindre "barnsligare". Dessutom är du för ung för att tänka på sånt, hur gammal är du 13-14? Du är fortfarande ett barn, ett barn som har hela livet framför sig. Du kommer få uppleva allt med fester och alkohol snart, men för nuet njut av din barndom för tro mig du kommer ångra dig att du inte gjorde det när du hade chansen. Am I right or am I right? du har rätt hahah. känns bara så när de sitter och pratar om vilka fester de ska på och hur fulla de varit och så sitter jag där och bara lyssnar I know the feeling, eftersom jag aldrig har upplevt något sånt. Men på slutet av dagen upplever du mer än vad du tror att du gör, du upplever världar och lär dig saker som kanske ger dig nytta i livet.
18 dec, 2015 13:30 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså jag känner mig så barnslig, alla i min klass går på fester och dricker alkohol och sånt, och jag älskar tecknade serier och böcker och är rädd för allt typ?? Det är väl inte barnsligt! Jag älskar också tecknat och Disney haha. Tycker snarare dina klasskompisar är lite.. ja. Man måste verkligen inte dricka bara för att alla andra gör det och speciellt inte när man bara är 14. Ta dagen som den kommer och gör sånt du tycker är kul. Vill du gå på fest och prova alkohol när du blir äldre så gör du det, och vill du inte det så avstår du. Det är helt upp till dig vad du vill göra med ditt liv. 18 dec, 2015 13:31 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Trodde aldrig att jag skulle vara ledsen över att få jullov men det var så underbart igår på pysseldagen när typ hela klassen satt och hade det underbart och idag på bussen var också underbart, 7D ♥
![]() ![]()
18 dec, 2015 13:42 |
|
Borttagen
|
En av mina bästa kompisar var nyss med i Musikhjälpen! I ett Skypesamtal!
18 dec, 2015 16:13 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Altså min kompis och hennes crush är så söta, de är på G och båda har sångröster som änglar, de är mitt nya OTP ♥
Men nu ska jag till fjällen, ses senare Skåne ![]() ![]()
18 dec, 2015 16:20 |
|
Meowsy
Elev |
Hjälp vad året har gått snabbt, hoppas det går snabbare nästa och nästa år igen.. Vill bara flytta hemifrån!
18 dec, 2015 17:01 |
|
Borttagen
|
jag är glad
lyssnar på musik och städar och dansar 18 dec, 2015 17:03 |
|
Frivolt
Elev |
Det är 6 dagar kvar till julafton ;O
DET ÄR 6 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!! 18 dec, 2015 17:46 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Är det 0.o Men dåh är det 10 dagar tills jag fyller år... Eller så blir det 11... Beror på hur man tänker ![]()
18 dec, 2015 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen