@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Hur öppnar era hundar?? Mina katter kan öppna men inte hunden Skrivet av LolFeelings: Skrivet av LolFeelings: Uppdatering: Tyvärr vet hundfan hur man öppnar dörrar, eftersom den självklart var tvungen att öppna min dörr, stirra in i rummet i två sekunder, och sedan gå därifrån. Jag fick gå upp ur sängen och stänga den -.- Mormors galna hund som tillfälligt bor hos oss dag 3: Hela jävla huset luktar hund nu, och det luktar verkligen illa. Dessutom är jag hundrädd och måste undvika rummet där hunden är i. För fan, aldrig hund i mitt hem när jag får bestämma det. Det där gör vår hund typ varje dag... öppnar dörren hela tiden. Öppna kan dem men inte stänga! Era katter kan öppna dörrar?? Hur? Våra kan absolut inte det. Vår hund liksom hoppar upp på två ben och lägger framtassarna på dörrhandtaget och trycker ner det typ. Ibland när dörren inte går upp på första försöket försöker hon bara igen. ;P Dock beror det på dörrarna. Min dörr har hon ganska lätt för att öppna men dörren till tex min brors rum kan hon ha svårt för att öppna. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2015 10:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Solkatten, får nog hålla med Willi, mina katter kan öppna dörrar men inte hundarna. Hur katten gör? Den sticker in tassen(elelr ja klorna) i dörrspringan o drar för allt den är värd. Klick säger det o dörren öppnas. Eller ja, ena katten. Den andra är under åsikten att dörrar är röst-styrda o sätter sig således nedanför den stängda dörr hon vill ha öppnad o vrålar tills den går upp. Ja, hon är kul.....
18 dec, 2015 11:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Hur öppnar era hundar?? Mina katter kan öppna men inte hunden Skrivet av LolFeelings: Skrivet av LolFeelings: Uppdatering: Tyvärr vet hundfan hur man öppnar dörrar, eftersom den självklart var tvungen att öppna min dörr, stirra in i rummet i två sekunder, och sedan gå därifrån. Jag fick gå upp ur sängen och stänga den -.- Mormors galna hund som tillfälligt bor hos oss dag 3: Hela jävla huset luktar hund nu, och det luktar verkligen illa. Dessutom är jag hundrädd och måste undvika rummet där hunden är i. För fan, aldrig hund i mitt hem när jag får bestämma det. Det där gör vår hund typ varje dag... öppnar dörren hela tiden. Öppna kan dem men inte stänga! Era katter kan öppna dörrar?? Hur? Våra kan absolut inte det. Vår hund liksom hoppar upp på två ben och lägger framtassarna på dörrhandtaget och trycker ner det typ. Ibland när dörren inte går upp på första försöket försöker hon bara igen. ;P Dock beror det på dörrarna. Min dörr har hon ganska lätt för att öppna men dörren till tex min brors rum kan hon ha svårt för att öppna. Mina katter hoppar upp och liksom hänger sig i handtaget med tassarna tills den öppnar hahaha. Då är det nog inte så konstigt att min hund inte kan öppna, han är en chihuahua 18 dec, 2015 11:58 |
|
Borttagen
|
Tre timmar kvar tills vi ska åka och handla... Har städat hela huset och är trött och uttråkad nu. Vet inte vad jag ska göra ALLS.
Dessutom vet jag inte heller vad jag ska köpa för grejer och meh... blir bara stressad + det blir säkert sjukt mycket folk överallt och ugh 18 dec, 2015 12:09 |
|
Borttagen
|
alltså jag känner mig så barnslig, alla i min klass går på fester och dricker alkohol och sånt, och jag älskar tecknade serier och böcker och är rädd för allt typ??
18 dec, 2015 12:17 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Slog mig nyss att för ett år sedan var jag med min gamla klass och gjorde något roligt. För några månader sedan satt jag och skratta åt roliga YT klip med min gamla klass. För något år sedan fangirla jag bara HP med mig själv...
I januari därrimot så kommer jag ha fangirlat HP här på mugglis i ett år. I sommar (2016) så kommer jag ha fangirlat SH och DW i lite mer än 1 år. I November/Oktober nästa år kommer jag ha fangirlat SPN i ett år... W.O.W ![]()
18 dec, 2015 12:17 |
|
Obliviate_
Elev |
jag har inget o göraaa
18 dec, 2015 12:22 |
|
Borttagen
|
nu har sanna fått jullov. nu ska sanna äta.
18 dec, 2015 12:56 |
|
Borttagen
|
Har jullov wtf den här terminen har gått så fort???
Hann inte säga hejdå till alla ens för att de ej hade slutat och nu ska jag ej träffa dem på tre veckor wat Also sjöng på julkonserten och det var lite fruktansvärt 18 dec, 2015 13:09 |
|
Meowsy
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså jag känner mig så barnslig, alla i min klass går på fester och dricker alkohol och sånt, och jag älskar tecknade serier och böcker och är rädd för allt typ?? Att gå på fester och dricka alkohol gör ingen mer eller mindre "barnsligare". Att älska tecknade serier och böcker gör ingen mer eller mindre "barnsligare". Dessutom är du för ung för att tänka på sånt, hur gammal är du 13-14? Du är fortfarande ett barn, ett barn som har hela livet framför sig. Du kommer få uppleva allt med fester och alkohol snart, men för nuet njut av din barndom för tro mig du kommer ångra dig att du inte gjorde det när du hade chansen. Am I right or am I right?
18 dec, 2015 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen