@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Atira: Skrivet av Solkatten: På vissa profiler har jag sett rosa julgransglitter. Hur får man det?? Har bara vita... Man får det som pris i lucka 15 i julkalendern. ^^ Ojdå har helt missat den! Trodde jag hade öppnat varje dag...... Edit: Hade tydligen missat lucka 8 också! Alltid bra att kolla igenom ibland så man har öppnat alla... Det är lätt hänt. Tur att man kan öppna luckorna allt eftersom ifall man missar någon. ^^ 17 dec, 2015 23:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av LolFeelings: Uppdatering: Tyvärr vet hundfan hur man öppnar dörrar, eftersom den självklart var tvungen att öppna min dörr, stirra in i rummet i två sekunder, och sedan gå därifrån. Jag fick gå upp ur sängen och stänga den -.- Mormors galna hund som tillfälligt bor hos oss dag 3: Hela jävla huset luktar hund nu, och det luktar verkligen illa. Dessutom är jag hundrädd och måste undvika rummet där hunden är i. För fan, aldrig hund i mitt hem när jag får bestämma det. Det där gör vår hund typ varje dag... öppnar dörren hela tiden. Öppna kan dem men inte stänga! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2015 00:00 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Mää. Är inte ett dugg trött. Hur ska jag kunna sova, HUR
18 dec, 2015 00:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Mää. Är inte ett dugg trött. Hur ska jag kunna sova, HUR +1 18 dec, 2015 01:05 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Mää. Är inte ett dugg trött. Hur ska jag kunna sova, HUR +1 Ah, samma :c det suger lite..! 18 dec, 2015 01:40 |
|
Winonababe
Elev |
Är så tröööööötötötötötötöt
Vi har idag julavslutning på min gymnasieskola, i form av en volleybollturnering. I våran klass ska hälften klä ut sig till galna hippies (standard som alltid), och resten ska klä ut sig till "wild kids- deltagare". Ska gå om typ 10 min, vet inte ens vad jag ska ha på mig, och jag är så förkyld så att jag ändå inte kan spela??? Suck, taggar dock ikväll inför ett mys med några vänner + ett par glas vin. SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
18 dec, 2015 08:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Mää. Är inte ett dugg trött. Hur ska jag kunna sova, HUR +1 Ah, samma :c det suger lite..! Eller hur D: D: jag somnade dock tillslut x) Själv då? hoppas du fick dig nå sömn! 18 dec, 2015 08:07 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Mää. Är inte ett dugg trött. Hur ska jag kunna sova, HUR +1 Ah, samma :c det suger lite..! Eller hur D: D: jag somnade dock tillslut x) Själv då? hoppas du fick dig nå sömn! Vad bra! 18 dec, 2015 08:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Mää. Är inte ett dugg trött. Hur ska jag kunna sova, HUR +1 Ah, samma :c det suger lite..! Eller hur D: D: jag somnade dock tillslut x) Själv då? hoppas du fick dig nå sömn! Vad bra! Åh haha well, bättre än inget iaf Haha nää xD säger detsamma! det va inte jättekul xD 18 dec, 2015 08:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Hur öppnar era hundar?? Mina katter kan öppna men inte hunden Skrivet av LolFeelings: Skrivet av LolFeelings: Uppdatering: Tyvärr vet hundfan hur man öppnar dörrar, eftersom den självklart var tvungen att öppna min dörr, stirra in i rummet i två sekunder, och sedan gå därifrån. Jag fick gå upp ur sängen och stänga den -.- Mormors galna hund som tillfälligt bor hos oss dag 3: Hela jävla huset luktar hund nu, och det luktar verkligen illa. Dessutom är jag hundrädd och måste undvika rummet där hunden är i. För fan, aldrig hund i mitt hem när jag får bestämma det. Det där gör vår hund typ varje dag... öppnar dörren hela tiden. Öppna kan dem men inte stänga! 18 dec, 2015 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen