@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Mormors galna hund som tillfälligt bor hos oss dag 3: Hela jävla huset luktar hund nu, och det luktar verkligen illa. Dessutom är jag hundrädd och måste undvika rummet där hunden är i.
För fan, aldrig hund i mitt hem när jag får bestämma det.
17 dec, 2015 17:51 |
|
Borttagen
|
4 månader i USA.
17 dec, 2015 18:09 |
|
Borttagen
|
Har inte ätit något idag för mamma gjorde mat som jag inte gillar och vet inte vad jag ska äta
17 dec, 2015 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Solkatten: På vissa profiler har jag sett rosa julgransglitter. Hur får man det?? Har bara vita... Man får det som pris i lucka 15 i julkalendern. ^^ Ojdå har helt missat den! Trodde jag hade öppnat varje dag...... Edit: Hade tydligen missat lucka 8 också! Alltid bra att kolla igenom ibland så man har öppnat alla... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2015 19:05 |
|
MatildisenA
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Solkatten: På vissa profiler har jag sett rosa julgransglitter. Hur får man det?? Har bara vita... Man får det som pris i lucka 15 i julkalendern. ^^ Enda luckan som jag svarat fel på och så får man rosa julgransglitter i den såklart xc 17 dec, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
Okej men det är meningen att jag ska vara snygg med smink och fixat hår imorgon pga några tjejer i klassen tyckte att vi skulle ha 'dress up day' (vilket jag först trodde var utklädningsdag och jag ba wtf nej) och för att jag ska sjunga på scen
Men Euw??? Vad jobbigt??? 17 dec, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
"Det går i 1100, gavekort og fluestang
henda fulle, akevitt og julesang! Nisselue, i-pad og rettetang, 1, og 2, og 3 også synger vi: Hey ho! Det tramper oppå taket. Hey ho! Nissen er tilbake. Hey ho! Det er gaver under grana. Hey ho! Og tomtegløgg i krana." 17 dec, 2015 19:28 |
|
Solkatten
Elev |
Sida 21800 är vi på nu. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2015 19:33 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Uppdatering: Tyvärr vet hundfan hur man öppnar dörrar, eftersom den självklart var tvungen att öppna min dörr, stirra in i rummet i två sekunder, och sedan gå därifrån. Jag fick gå upp ur sängen och stänga den -.-Mormors galna hund som tillfälligt bor hos oss dag 3: Hela jävla huset luktar hund nu, och det luktar verkligen illa. Dessutom är jag hundrädd och måste undvika rummet där hunden är i. För fan, aldrig hund i mitt hem när jag får bestämma det.
17 dec, 2015 20:37 |
|
Borttagen
|
Jag ska sjunga imorgon på julkonserten och jag är typ halvsjuk och mitt liv är verkligen kaos just nu
17 dec, 2015 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen