Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21786 21787 21788 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


Mormors galna hund som tillfälligt bor hos oss dag 3: Hela jävla huset luktar hund nu, och det luktar verkligen illa. Dessutom är jag hundrädd och måste undvika rummet där hunden är i.

För fan, aldrig hund i mitt hem när jag får bestämma det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

17 dec, 2015 17:51

Borttagen

Avatar


4 månader i USA.

17 dec, 2015 18:09

Borttagen

Avatar


Har inte ätit något idag för mamma gjorde mat som jag inte gillar och vet inte vad jag ska äta

17 dec, 2015 18:42

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Atira:
Skrivet av Solkatten:
På vissa profiler har jag sett rosa julgransglitter. Hur får man det?? Har bara vita...


Man får det som pris i lucka 15 i julkalendern. ^^

Ojdå har helt missat den! Trodde jag hade öppnat varje dag......

Edit: Hade tydligen missat lucka 8 också! Alltid bra att kolla igenom ibland så man har öppnat alla...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 dec, 2015 19:05

MatildisenA
Elev

Avatar


Skrivet av Atira:
Skrivet av Solkatten:
På vissa profiler har jag sett rosa julgransglitter. Hur får man det?? Har bara vita...


Man får det som pris i lucka 15 i julkalendern. ^^


Enda luckan som jag svarat fel på och så får man rosa julgransglitter i den såklart xc

17 dec, 2015 19:21

Borttagen

Avatar


Okej men det är meningen att jag ska vara snygg med smink och fixat hår imorgon pga några tjejer i klassen tyckte att vi skulle ha 'dress up day' (vilket jag först trodde var utklädningsdag och jag ba wtf nej) och för att jag ska sjunga på scen
Men
Euw??? Vad jobbigt???

17 dec, 2015 19:27

Borttagen

Avatar


"Det går i 1100, gavekort og fluestang
henda fulle, akevitt og julesang!
Nisselue, i-pad og rettetang,
1, og 2, og 3 også synger vi:

Hey ho!
Det tramper oppå taket.
Hey ho!
Nissen er tilbake.
Hey ho!
Det er gaver under grana.
Hey ho!
Og tomtegløgg i krana."

17 dec, 2015 19:28

Solkatten
Elev

Avatar


Sida 21800 är vi på nu. :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 dec, 2015 19:33

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Mormors galna hund som tillfälligt bor hos oss dag 3: Hela jävla huset luktar hund nu, och det luktar verkligen illa. Dessutom är jag hundrädd och måste undvika rummet där hunden är i.

För fan, aldrig hund i mitt hem när jag får bestämma det.
Uppdatering: Tyvärr vet hundfan hur man öppnar dörrar, eftersom den självklart var tvungen att öppna min dörr, stirra in i rummet i två sekunder, och sedan gå därifrån. Jag fick gå upp ur sängen och stänga den -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

17 dec, 2015 20:37

Borttagen

Avatar


Jag ska sjunga imorgon på julkonserten och jag är typ halvsjuk och mitt liv är verkligen kaos just nu

17 dec, 2015 20:43

1 2 3 ... 21786 21787 21788 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.