Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21783 21784 21785 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Läser en Larry fanfic (japp, samma som förut) och den e lixom så sorglig och så fin och ....Japp, jag gråter D: BUHUUUU :'(

Och är nääästan klar med första kapitlet till min egna fic (den på engelska)

Och..nu ska jag läsa vidare på denna extremt sorgliga men ändå extremt fina fic som så många gånger fått mig att vilja mörda författarna!!!


^_^

16 dec, 2015 23:20

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Resa till Bali i tre veckor i februari bokad!! Ska dit för att hälsa på min kompis som är där nu! Så jävla taggad! Kommer vara precis vad jag behöver efter jag slutat jobba! Jag ska fan till BALI!!!

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

16 dec, 2015 23:48

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
varför ska vissa människor krama exakt alla även fast de knappt känner dem?? psykologen som gjorde utredningen på mig kramade mig, det var första gången jag träffade henne och jag blev stel som en pinne
är typ bara okej med att krama min bästa vän och min crush
usch för personligt space-inkräktare

Tänk i de länder där de hälsar med kindpussar. xD Fan vad awkward...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2015 23:54

Frivolt
Elev

Avatar


OKEJ NU ÄR JAG HELT ALLVARLIG HÄR!!!! NÄÄÄR?? ALLTSÅ NÄÄÄR BLEV KLOCKAN SNART ETT?????

HUH?

HUH??

ALLTSÅ....WHAT? XD how? XD

Well - bara ett kapitel till....

17 dec, 2015 00:55

Fellrendión
Elev

Avatar


Runt 900 ord skrivna under denna dagscykel. ~♥~
Ska nog ta och lägga mig nu, haha!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

17 dec, 2015 01:11

Borttagen

Avatar


Har prov nu på morgonen. Läraren skrev sent igår kväll att vi inte ska vara i "provsalen" eftersom den redan var bokad. Vi har haft provet planerat i veckor, hade hon inte kollat det tidigare?? Så skrev hon att vi ska vara i vår vanliga lektionssal. Men detta är inte vår vanliga lektionstid så den är ju upptagen av någon annan kurs nu...? Enligt schemat i alla fall. Men om hon inte tänkt på att boka provsal förrän igår tvivlar jag på att hon kollat schemat om "vår" sal är ledig. Det ska bli spännande om vi får nånstans att sitta på provet >_< Jag har ingen lust att skjuta upp det p.g.a. hennes dåliga salplanering...

17 dec, 2015 07:21

Borttagen

Avatar


Ska skriva fysik "nationella" idag. 4h i sträck. 08.30-12.30.
Jag kan ingenting.

17 dec, 2015 07:25

Holytail
Elev

Avatar


Varför vaknade jag i min underbara dröm?
VARFÖÖÖÖR Dx

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

17 dec, 2015 07:42

Borttagen

Avatar


Wooh, nu är det bara idag och imorgon kvar, sen har vi vår julafton!
Idag ska vi handla polsk julmat och se Star Wars, och imorgon köper vi resten av julklappar och börjar laga mat osv.

17 dec, 2015 09:11

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams3-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xap1%2Fv%2Ft1.0-9%2F12376091_939987802735889_8104803699462556265_n.jpg%3Foh%3D99790a333c950f4e378a003cc6bd702e%26amp%3Boe%3D57161F0C

Tomten verkar visst ha sin verkstad i Kina och inte Nordpolen som de fått oss att tro.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 dec, 2015 11:36

1 2 3 ... 21783 21784 21785 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.