@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag älskar there there av radiohead. Den är perfekt, det är exakt hur jag älskar musiken. Svängig, udda men så otroligt vacker och samtidigt ledsam. Radiohead har gjort några låtar som är bland mina absolut favoritlåtar men sedan finns det låtar av dem som är otroligt konstiga som jag inte kan gilla hur mycket jag än försöker. Så får njuta av de få som är riktigt bra. Har ni några tips på band som påminner om radiohead (eller har samma stuk som there there)? Cigarettes after sex är lite, lite i samma stuk som vissa av Radioheads låtar, tycker jag. Tycker att deras musik är så härligt, sexigt, slitigt chill. Vad spännande, har aldrig hört talas om dem innan så ska lyssna direkt! 16 dec, 2015 21:33 |
|
Obliviate_
Elev |
alltså.
labradoodle;s kostar 25.000 kr o köpa. Det är inte ens renrasiga hundar utan en blandras mellan kungspudel och labrador.. Help. Javisst, väldigt söta. Men kom igen. ![]() 16 dec, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: blandraser är inte sämre än renrasigaalltså. labradoodle;s kostar 25.000 kr o köpa. Det är inte ens renrasiga hundar utan en blandras mellan kungspudel och labrador.. Help. Javisst, väldigt söta. Men kom igen. 16 dec, 2015 21:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: blandraser är inte sämre än renrasiga alltså. labradoodle;s kostar 25.000 kr o köpa. Det är inte ens renrasiga hundar utan en blandras mellan kungspudel och labrador.. Help. Javisst, väldigt söta. Men kom igen. Skulle inte betala den summan för en renrasig heller. O nä, dom är inte sämre men man kan inte ställa ut o tävla med blandras hundar. Det tillåter inte SKK. En blandrashund lyder inte heller under SKK;s bekämpningsprogram o andra saker som ger ett tryggt hundköp. 16 dec, 2015 21:44 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: usch. såg på en serie en hund som avlivades. Så jävla mesig. Fick locka upp min egen hund o krama om den för jag kan inte ens se ett djur dö på tv utan o böla Typ jag när jag ser nått program eller serie där något djur(framförallt katt) far illa, och jag måste gå iväg och pussa lite extra på min kisse för att det ska kännas bättre sen 16 dec, 2015 21:48 |
|
Chaemy
Elev |
Lycka är när man tar fram en macka, brer på ett gott pålägg, börjar äta och sen inser att det finns mögel i påläggsförpackningen.
Jag hoppas inte att jag blir matförgiftad nu.
16 dec, 2015 21:50 |
|
Borttagen
|
16 dec, 2015 21:57 |
|
Hedwig96
Elev |
När man loggar in på mugglis och har 30 nya meddelanden, kände mig som en kändis som bläddrar igenom sina beundrarmail
16 dec, 2015 21:58 |
|
Borttagen
|
varför ska vissa människor krama exakt alla även fast de knappt känner dem?? psykologen som gjorde utredningen på mig kramade mig, det var första gången jag träffade henne och jag blev stel som en pinne
är typ bara okej med att krama min bästa vän och min crush usch för personligt space-inkräktare 16 dec, 2015 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: När man loggar in på mugglis och har 30 nya meddelanden, kände mig som en kändis som bläddrar igenom sina beundrarmail Uhuhuhu 16 dec, 2015 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen