@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Helvete. Jag har beställt två grejer på internet som ska komma om 3-5 arbetsdagar men tydligen för att få hämta ut sitt paket från ett postombud så måste man visa upp sitt ID och jag har inte det ännu! Skulle man kunna få hämta ut det om man har någon förälder med sig eller något?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2015 19:02 |
|
Borttagen
|
Alltså slutet på The Voyage of the Dawn Treader mitt hJÄRTA???
16 dec, 2015 19:11 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Helvete. Jag har beställt två grejer på internet som ska komma om 3-5 arbetsdagar men tydligen för att få hämta ut sitt paket från ett postombud så måste man visa upp sitt ID och jag har inte det ännu! Skulle man kunna få hämta ut det om man har någon förälder med sig eller något? Det enda de behöver är ett ID så ja, du kan ha förälder! 16 dec, 2015 19:57 |
|
Borttagen
|
Jag har fått lust att göra en trollstav. Jag är inte så magisk av mig och är inte så värst troende vad gäller naturmagi och liknande men jag känner liksom att jag ändå saknar en trollstav i mitt liv.
Jag ska göra den när jag är hemma i Värmland över jul, använda en gren från en gran jag planterat själv för längesedan och en sten från Nördlingens stadsmur. Det är typ så långt jag tänkt hittills! 16 dec, 2015 20:04 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Solkatten: Helvete. Jag har beställt två grejer på internet som ska komma om 3-5 arbetsdagar men tydligen för att få hämta ut sitt paket från ett postombud så måste man visa upp sitt ID och jag har inte det ännu! Skulle man kunna få hämta ut det om man har någon förälder med sig eller något? Har du inte pass heller? Annars måste jag verkligen råda dig att skaffa någon typ av ID, det är ju en väldigt viktig grej att ha. 16 dec, 2015 20:05 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: imorgon kl.20.00 börjar mitt julov Om två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''. Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015! Vi har flera dagar kvar i skolan innan jullovet. Jag vill ha jullov nu ju!!! ✩✩✩ 16 dec, 2015 20:25 |
|
Fjalar
Elev |
Tänker "glömma" idrottskläderna i morgon!
Jag förtjänar att fira att min fullt fungerande binder från gc2b kom idag!! Och jag behöver lite tröst... Måste betala 200 spänn extra för att tullmänniskorna kontrollerade just det paket jag skulle ha. Dessutom står det boxercise på schemat = jättetråkigt. Spoiler: Tryck här för att visa! 16 dec, 2015 20:26 |
|
Borttagen
|
Missar både idrotten och slöjden imorgon är så extremt lycklig (missar även spanska, SO, matte och NO på fredag min lycka är obeskrivlig)
16 dec, 2015 20:31 |
|
Ella01
Elev |
Varför gör jag inte läxorna nu istället för att sitta här?
✩✩✩ 16 dec, 2015 20:35 |
|
Borttagen
|
Har en uppsats som ska lämnas in senast på fredag klockan 23.55, jag har skrivit klart den men jag orkar inte läsa igenom den och finslipa den, kan någon snälla ge mig motivation?
16 dec, 2015 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen