Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21779 21780 21781 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


vill så gärna se den nya star wars delen.

16 dec, 2015 17:26

Borttagen

Avatar


Om två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''.
Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015!

16 dec, 2015 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''.
Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015!
imorgon kl.20.00 börjar mitt julov

16 dec, 2015 17:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''.
Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015!
imorgon kl.20.00 börjar mitt julov

Åh, skönt!

16 dec, 2015 17:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''.
Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015!
imorgon kl.20.00 börjar mitt julov

Åh, skönt!
men ha ett skönt julov dumed.

16 dec, 2015 17:44

Borttagen

Avatar


Ska snart ha min första konsert någonsin.. är så nervös

16 dec, 2015 17:48

Borttagen

Avatar


Seriöst... ingenting har funkat idag. Ingen-fucking-ting. Från mina planer till sömnmedicin.
Någon som vill få mig på bättre tankar? Nope? Okej då...

16 dec, 2015 18:00

Stenstr_m
Elev

Avatar


Är det bara jag som tycker att det ser ut som att Dumbledore har en härmskrike broch på sin klädnad?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2F48%2F70%2F31%2F487031ee857c2130c9795c58c19ad80f.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FhYJKBnGZnMA%2Fhqdefault.jpg

16 dec, 2015 18:04

Fellrendión
Elev

Avatar


YUKKIIIIIIIIIIIIII

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 dec, 2015 18:21

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Seriöst... ingenting har funkat idag. Ingen-fucking-ting. Från mina planer till sömnmedicin.
Någon som vill få mig på bättre tankar? Nope? Okej då...


bbt maraton? Martiokart?

16 dec, 2015 18:50

1 2 3 ... 21779 21780 21781 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.