@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vill så gärna se den nya star wars delen.
16 dec, 2015 17:26 |
|
Borttagen
|
Om två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''.
Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015! 16 dec, 2015 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: imorgon kl.20.00 börjar mitt julovOm två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''. Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015! 16 dec, 2015 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: imorgon kl.20.00 börjar mitt julov Om två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''. Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015! Åh, skönt! 16 dec, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men ha ett skönt julov dumed.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: imorgon kl.20.00 börjar mitt julov Om två dagar är det äntligen jullov! Och imorgon har jag bara en lektion: idrott. Idrott är inte mitt favoritämne direkt, men vi har jultema och det blir säkert roliga lekar i stället för ''spring runt gympasalen så många gånger du kan tills du typ svimmar''. Efter idrotten ska jag se en teater (Les Misérables) som femmorna och gymnasiet sätter upp. Sen är det lunch, städning i skåpen, och sedan är den sista skoldagen i 2015! Åh, skönt! 16 dec, 2015 17:44 |
|
Borttagen
|
Ska snart ha min första konsert någonsin.. är så nervös
16 dec, 2015 17:48 |
|
Borttagen
|
Seriöst... ingenting har funkat idag. Ingen-fucking-ting. Från mina planer till sömnmedicin.
Någon som vill få mig på bättre tankar? Nope? Okej då... 16 dec, 2015 18:00 |
|
Stenstr_m
Elev |
Är det bara jag som tycker att det ser ut som att Dumbledore har en härmskrike broch på sin klädnad?
![]()
16 dec, 2015 18:04 |
|
Fellrendión
Elev |
16 dec, 2015 18:21 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Seriöst... ingenting har funkat idag. Ingen-fucking-ting. Från mina planer till sömnmedicin. Någon som vill få mig på bättre tankar? Nope? Okej då... bbt maraton? Martiokart? 16 dec, 2015 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen