@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vår chef verkar ju riktigt bad ass, and not in a good bad way. 16 dec, 2015 12:22 |
|
Fellrendión
Elev |
16 dec, 2015 12:27 |
|
Solkatten
Elev |
Asså jag fattar inte!! Försöker beställa från amazon.co.uk och hela tiden får jag mail där det står Please visit your Order Details to update the payment information for your order. Jag 'update the payment' hela tiden men det fortsätter komma!
We're writing to let you know that the payment for the items listed below has been declined. Valid payment information must be received within 5 days, otherwise your order will be cancelled.* The issuing bank may have declined the charge if the name, expiry date, or post code entered doesn't match the bank's information. Fattar inte vad jag gjort för fel?? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2015 14:23 |
|
Borttagen
|
Men jaaaaaa! Jag älskar min nya handläggare på arbetsförmedlingen. Han är ny och ung och jordnära och går att prata normalt med utan att man känner sig som en bonnläpp. Dels frågade han försiktigt vad för pronomen han skulle använda till mig (han själv tyckte att "han" var det som föll sig mest naturligt för honom, men att han ju måste fråga) så jag sa "åh. Han. Definitivt han."
"Ja men självklart Tristan, då säger vi det. Jag skiter förresten i att namnet inte är bytt offentligt än, så om du inte har något emot så använder jag det. Det andra namnet känns så avigt att använda på dig." Jag bara satt där och log som en fjant. "Och du förresten," började han, "jag har fixat så att du inte behöver betala tillbaka de 60.000:- du fick för uppstarten av företaget. Känns som om du har viktigare saker att tänka på." Och jag bara. "What. Are you fucking serious?!" "Of course I'm fucking serious bro. God jul!" Fhlffjggghjkgfgjbukgjnkhffjhgkbcdruk!!!!! ❤❤❤ FATTA vilken lättnad! GAH! 16 dec, 2015 14:42 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men jaaaaaa! Jag älskar min nya handläggare på arbetsförmedlingen. Han är ny och ung och jordnära och går att prata normalt med utan att man känner sig som en bonnläpp. Dels frågade han försiktigt vad för pronomen han skulle använda till mig (han själv tyckte att "han" var det som föll sig mest naturligt för honom, men att han ju måste fråga) så jag sa "åh. Han. Definitivt han." "Ja men självklart Tristan, då säger vi det. Jag skiter förresten i att namnet inte är bytt offentligt än, så om du inte har något emot så använder jag det. Det andra namnet känns så avigt att använda på dig." Jag bara satt där och log som en fjant. "Och du förresten," började han, "jag har fixat så att du inte behöver betala tillbaka de 60.000:- du fick för uppstarten av företaget. Känns som om du har viktigare saker att tänka på." Och jag bara. "What. Are you fucking serious?!" "Of course I'm fucking serious bro. God jul!" Fhlffjggghjkgfgjbukgjnkhffjhgkbcdruk!!!!! ❤❤❤ FATTA vilken lättnad! GAH! Men åh! ♥ Detta ger mig hopp om mänskligheten. Både gällande ditt namn/pronomen och att han hade fixat återbetalningen. 16 dec, 2015 15:00 |
|
Borttagen
|
16 dec, 2015 15:37 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Den här gifen gör mig så lycklig. KOLLA HUR SÖT DEN ÄR!!! ♥ ♥ Det är kinesin (ett protein) som går på mikrotubuli (cellens skelett) och transporterar ett globulärt (klotformat) protein. ♥ Jag kan inte sluta titta, den var jättegullig ju ♥ ✩✩✩ 16 dec, 2015 15:40 |
|
Fellrendión
Elev |
Är skittrött. Jag skulle vara produktiv idag och kanske för en gångs skull också inte vara självisk och faktiskt ta tag i det här med att skicka julklappar, men min hjärna ba nope. Blä på socialfobi som inte ens låter mig gå till biblioteket för att skriva ut sakerna...
Ingen får julklapp av mig i år... Anime får bli min sömnmedicin.
16 dec, 2015 15:42 |
|
Ella01
Elev |
EN VECKA KVAR TILL JULAFTON TYP NU DÅ
✩✩✩ 16 dec, 2015 15:43 |
|
Borttagen
|
Idag hittade jag Star Warschoklad på Konsum! Omg!
Jag menar, inte för att jag kommer äta den - men jag köpte det ändå because cool. 16 dec, 2015 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen