@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En sak jag hatar med julen är att man måste köpa julklappar och jag suger på det. Jag har ingen fantasi och är jätterädd att andra ska bli besvikna. De få gångerna jag har gett presenter har alla blivit missnöjda. Jag vill ge min pojkvän en julklapp och jag vet inte vaad. Mår jättedåligt eftersom jag vill ge en bra sak så att han blir glad.
16 dec, 2015 07:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En sak jag hatar med julen är att man måste köpa julklappar och jag suger på det. Jag har ingen fantasi och är jätterädd att andra ska bli besvikna. De få gångerna jag har gett presenter har alla blivit missnöjda. Jag vill ge min pojkvän en julklapp och jag vet inte vaad. Mår jättedåligt eftersom jag vill ge en bra sak så att han blir glad. Vad är din pojkvän intresserad av? Vilken budget hade du tänkt dig till hans present? Har ni några gemensamma intressen eller inside-joke er emellan? 16 dec, 2015 08:31 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Ska någon på Bifrost? Det verkar så spännande och jag vill men det vore självklart bättre om någon jag kände (från Mugglis) också skulle dit! Jag ska inte det, men har länge varit smått intresserad eftersom att Harry Potter inspirerade lajv är det bästa som finns! Skulle du kunna förklara hur årskurserna funkar där? Jag har aldrig riktigt fattat det och lyckas aldrig hitta rätt på hemsidan 16 dec, 2015 09:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En sak jag hatar med julen är att man måste köpa julklappar och jag suger på det. Jag har ingen fantasi och är jätterädd att andra ska bli besvikna. De få gångerna jag har gett presenter har alla blivit missnöjda. Jag vill ge min pojkvän en julklapp och jag vet inte vaad. Mår jättedåligt eftersom jag vill ge en bra sak så att han blir glad. Det är tanken som räknas :^) 16 dec, 2015 09:26 |
|
Borttagen
|
I en vecka har jag gått och varit övertygad om att min läkare ska ringa på torsdag. Idag vaknade jag och insåg att jag har haft fel hela tiden, han ska ringa idag -.-'
Men yay, på lördag är det julafton hos oss, wooh. 16 dec, 2015 09:29 |
|
Borttagen
|
Vad är svaret i dagens lucka?
16 dec, 2015 10:14 |
|
EmahS
Elev |
Nähä. Dags att sova... Måste upp innan 6 imorgon
Och när jag vaknar är det 1 vecka till julafton, och de räknar med att det kan bli uppåt 28-29 grader då
16 dec, 2015 10:34 |
|
Borttagen
|
Pierca labret på fredag, tatuera halsen efter nyår.
ihohilwymtelilaomswitoy 16 dec, 2015 10:34 |
|
Borttagen
|
Alltså den här bilen är så obekväm??? Mina rumpben trycks in i sätet
Och vet inte när vi är framme :^(( 16 dec, 2015 11:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad är svaret i dagens lucka? Författaren till boken (inte J.K.) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2015 12:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen