Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21777 21778 21779 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


En sak jag hatar med julen är att man måste köpa julklappar och jag suger på det. Jag har ingen fantasi och är jätterädd att andra ska bli besvikna. De få gångerna jag har gett presenter har alla blivit missnöjda. Jag vill ge min pojkvän en julklapp och jag vet inte vaad. Mår jättedåligt eftersom jag vill ge en bra sak så att han blir glad. några julklappstips?

16 dec, 2015 07:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En sak jag hatar med julen är att man måste köpa julklappar och jag suger på det. Jag har ingen fantasi och är jätterädd att andra ska bli besvikna. De få gångerna jag har gett presenter har alla blivit missnöjda. Jag vill ge min pojkvän en julklapp och jag vet inte vaad. Mår jättedåligt eftersom jag vill ge en bra sak så att han blir glad. några julklappstips?


Vad är din pojkvän intresserad av? Vilken budget hade du tänkt dig till hans present? Har ni några gemensamma intressen eller inside-joke er emellan?

16 dec, 2015 08:31

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Ska någon på Bifrost? Det verkar så spännande och jag vill men det vore självklart bättre om någon jag kände (från Mugglis) också skulle dit!


Jag ska inte det, men har länge varit smått intresserad eftersom att Harry Potter inspirerade lajv är det bästa som finns! Om du har lust att i detalj berätta allt som hände efter lajvet i detalj så lyssnar jag gärna
Skulle du kunna förklara hur årskurserna funkar där? Jag har aldrig riktigt fattat det och lyckas aldrig hitta rätt på hemsidan

16 dec, 2015 09:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En sak jag hatar med julen är att man måste köpa julklappar och jag suger på det. Jag har ingen fantasi och är jätterädd att andra ska bli besvikna. De få gångerna jag har gett presenter har alla blivit missnöjda. Jag vill ge min pojkvän en julklapp och jag vet inte vaad. Mår jättedåligt eftersom jag vill ge en bra sak så att han blir glad. några julklappstips?

Det är tanken som räknas :^)

16 dec, 2015 09:26

Borttagen

Avatar


I en vecka har jag gått och varit övertygad om att min läkare ska ringa på torsdag. Idag vaknade jag och insåg att jag har haft fel hela tiden, han ska ringa idag -.-'

Men yay, på lördag är det julafton hos oss, wooh.

16 dec, 2015 09:29

Borttagen

Avatar


Vad är svaret i dagens lucka?

16 dec, 2015 10:14

EmahS
Elev

Avatar


Nähä. Dags att sova... Måste upp innan 6 imorgon
Och när jag vaknar är det 1 vecka till julafton, och de räknar med att det kan bli uppåt 28-29 grader då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

16 dec, 2015 10:34

Borttagen

Avatar


Pierca labret på fredag, tatuera halsen efter nyår.
ihohilwymtelilaomswitoy

16 dec, 2015 10:34

Borttagen

Avatar


Alltså den här bilen är så obekväm??? Mina rumpben trycks in i sätet
Och vet inte när vi är framme :^((

16 dec, 2015 11:01

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad är svaret i dagens lucka?

Författaren till boken (inte J.K.)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2015 12:05

1 2 3 ... 21777 21778 21779 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.