Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21776 21777 21778 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ser på totoro och somnar snart

16 dec, 2015 00:10

Frivolt
Elev

Avatar


Assååå, helt ärligt nu alltså....NÄR blev klockan ett??? huh?? NÄR?
alltså helt ärligt...när sjutton försvann tiden? vars tog den vägen? vem snodde den? vem???

O-o TURN IT BACK, NOW!!

16 dec, 2015 00:59

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Assååå, helt ärligt nu alltså....NÄR blev klockan ett??? huh?? NÄR?
alltså helt ärligt...när sjutton försvann tiden? vars tog den vägen? vem snodde den? vem???

O-o TURN IT BACK, NOW!!

Och snart är den halv två wut. Någon som fifflar med tiden. Not cool.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2015 01:17

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Assååå, helt ärligt nu alltså....NÄR blev klockan ett??? huh?? NÄR?
alltså helt ärligt...när sjutton försvann tiden? vars tog den vägen? vem snodde den? vem???

O-o TURN IT BACK, NOW!!


Jag vill också veta. Det är nåt lurt.

16 dec, 2015 01:19

Frivolt
Elev

Avatar


Solkatten L'Amour et Psyché Jaaa alltså vem äre som tar vår tid??? :O och halv två...DEN VA JU TYP TIO NYSS! !

WTF?? :O :O

16 dec, 2015 01:25

Borttagen

Avatar


Strömavbrott på i alla fall hela gatan. Tack. Tack så mycket. Jag behövde inte el nu ändå.

16 dec, 2015 02:13

Fellrendión
Elev

Avatar


Fääääään jag måste upp om mindre än 5 timmar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 dec, 2015 02:25

Borttagen

Avatar


05.30: *alarmet ringer och jag blundar en liten stund* om jag nu går på toa så kan jag ställa klockan på 06.00 för då kommer jag att hinna.

*tar upp mobilen och ser att det är 06.11*

INTE IGEEEEEN. GAAAAAAH

16 dec, 2015 06:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
05.30: *alarmet ringer och jag blundar en liten stund* om jag nu går på toa så kan jag ställa klockan på 06.00 för då kommer jag att hinna.

*tar upp mobilen och ser att det är 06.11*

INTE IGEEEEEN. GAAAAAAH
så du somnade om?

Själv sover jag cirka 2-4 timmar

16 dec, 2015 06:30

Missy The Timelady
Elev

Avatar


Så nu har jag bestämt mig. Jag älskar InspiredPsycho's forumsignatur... Alltså den dära gif'sen ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

16 dec, 2015 07:12

1 2 3 ... 21776 21777 21778 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.