@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
15 dec, 2015 22:58 |
|
Borttagen
|
En kille på en internet frågade mig om jag ville ligga med honom för 5000 spänn, alltså vad är det med folk? Så pinsamt!
15 dec, 2015 23:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Ska någon på Bifrost? Det verkar så spännande och jag vill men det vore självklart bättre om någon jag kände (från Mugglis) också skulle dit!
15 dec, 2015 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Ska någon på Bifrost? Det verkar så spännande och jag vill men det vore självklart bättre om någon jag kände (från Mugglis) också skulle dit! ..Vad är det? O_o 15 dec, 2015 23:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Ska någon på Bifrost? Det verkar så spännande och jag vill men det vore självklart bättre om någon jag kände (från Mugglis) också skulle dit! ..Vad är det? O_o Ett Harry Potter-lajv. c:
15 dec, 2015 23:18 |
|
Luna Chang
Elev |
La escuela eres caca.
Hej 15 dec, 2015 23:20 |
|
Solkatten
Elev |
Hur uttalar ni 'dusch'? Med ett s eller med sje-ljud? Jag uttalar det med sje-ljud.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2015 23:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Hur uttalar ni 'dusch'? Med ett s eller med sje-ljud? Jag uttalar det med sje-ljud. Skrivet av Solkatten: uttalar det med ljudet man gör när man hyssjar Hur uttalar ni 'dusch'? Med ett s eller med sje-ljud? Jag uttalar det med sje-ljud. tycker det andra låter så fult :^(( mamma uttalar det så 15 dec, 2015 23:40 |
|
Borttagen
|
Fick inspiration att baka äppelpaj när jag såg American Pie... mh...
Det var bra för jag stod förut och undrade vad jag ska göra med alla mina äpplen. 15 dec, 2015 23:54 |
|
Borttagen
|
Om jag vore en superhjälte så skulle jag heta Skitters och vara en muterad insektsmänniskohybrid tillika den mest hyperaktiva antihjälten världen skådat. Och helt målad i färgglad fluorescerande body paint givetvis.
Komsi komsi, radioaktiva små kackerlackor... ♥ 16 dec, 2015 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen