Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21775 21776 21777 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Jag saknar sådär tiden runt 2012. Då överlevde jag en hel dag utan mobil, haha! ;S

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 dec, 2015 22:58

Borttagen

Avatar


En kille på en internet frågade mig om jag ville ligga med honom för 5000 spänn, alltså vad är det med folk? Så pinsamt!

15 dec, 2015 23:01

Fellrendión
Elev

Avatar


Ska någon på Bifrost? Det verkar så spännande och jag vill men det vore självklart bättre om någon jag kände (från Mugglis) också skulle dit!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 dec, 2015 23:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Ska någon på Bifrost? Det verkar så spännande och jag vill men det vore självklart bättre om någon jag kände (från Mugglis) också skulle dit!


..Vad är det? O_o

15 dec, 2015 23:10

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Ska någon på Bifrost? Det verkar så spännande och jag vill men det vore självklart bättre om någon jag kände (från Mugglis) också skulle dit!


..Vad är det? O_o

Ett Harry Potter-lajv. c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 dec, 2015 23:18

Luna Chang
Elev

Avatar


La escuela eres caca.

Hej

15 dec, 2015 23:20

Solkatten
Elev

Avatar


Hur uttalar ni 'dusch'? Med ett s eller med sje-ljud? Jag uttalar det med sje-ljud.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 dec, 2015 23:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Hur uttalar ni 'dusch'? Med ett s eller med sje-ljud? Jag uttalar det med sje-ljud.
Skrivet av Solkatten:
Hur uttalar ni 'dusch'? Med ett s eller med sje-ljud? Jag uttalar det med sje-ljud.
uttalar det med ljudet man gör när man hyssjar
tycker det andra låter så fult :^(( mamma uttalar det så

15 dec, 2015 23:40

Borttagen

Avatar


Fick inspiration att baka äppelpaj när jag såg American Pie... mh...

Det var bra för jag stod förut och undrade vad jag ska göra med alla mina äpplen.

15 dec, 2015 23:54

Borttagen

Avatar


Om jag vore en superhjälte så skulle jag heta Skitters och vara en muterad insektsmänniskohybrid tillika den mest hyperaktiva antihjälten världen skådat. Och helt målad i färgglad fluorescerande body paint givetvis.

Komsi komsi, radioaktiva små kackerlackor...

16 dec, 2015 00:00

1 2 3 ... 21775 21776 21777 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.