@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kattuggla You know.. man har fått lära sig.. rädda, larma(eller var det karma..?)varna, släck... Jag försökte bara rädda det som brann! ;O Well, jag tror det handlar om att rädda sig själv, faktiskt.. Så om det brinner ska man tänka på sig själv och inte rädda andra? ...what a relief. Det finns brandmän av en orsak I guess. 15 dec, 2015 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kattuggla You know.. man har fått lära sig.. rädda, larma(eller var det karma..?)varna, släck... Jag försökte bara rädda det som brann! ;O Well, jag tror det handlar om att rädda sig själv, faktiskt.. Så om det brinner ska man tänka på sig själv och inte rädda andra? ...what a relief. Det finns brandmän av en orsak I guess. Haha jo men självklart ska man göra det, men jag syftar på "rädda" i Rädda, larma, varna, släck. Rädda dig själv, varna andra, larma 112, släck. Eller något. 15 dec, 2015 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kattuggla You know.. man har fått lära sig.. rädda, larma(eller var det karma..?)varna, släck... Jag försökte bara rädda det som brann! ;O Well, jag tror det handlar om att rädda sig själv, faktiskt.. Så om det brinner ska man tänka på sig själv och inte rädda andra? ...what a relief. Det finns brandmän av en orsak I guess. Haha jo men självklart ska man göra det, men jag syftar på "rädda" i Rädda, larma, varna, släck. Rädda dig själv, varna andra, larma 112, släck. Eller något. Typ, rädda om man har chansen utan att ta en för stor risk. ;O 15 dec, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kattuggla You know.. man har fått lära sig.. rädda, larma(eller var det karma..?)varna, släck... Jag försökte bara rädda det som brann! ;O Well, jag tror det handlar om att rädda sig själv, faktiskt.. Så om det brinner ska man tänka på sig själv och inte rädda andra? ...what a relief. Det finns brandmän av en orsak I guess. Haha jo men självklart ska man göra det, men jag syftar på "rädda" i Rädda, larma, varna, släck. Rädda dig själv, varna andra, larma 112, släck. Eller något. Typ, rädda om man har chansen utan att ta en för stor risk. ;O Exactly. Sen finns det ju de som tar risker, ändå. 15 dec, 2015 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kattuggla You know.. man har fått lära sig.. rädda, larma(eller var det karma..?)varna, släck... Jag försökte bara rädda det som brann! ;O Well, jag tror det handlar om att rädda sig själv, faktiskt.. Så om det brinner ska man tänka på sig själv och inte rädda andra? ...what a relief. Det finns brandmän av en orsak I guess. Haha jo men självklart ska man göra det, men jag syftar på "rädda" i Rädda, larma, varna, släck. Rädda dig själv, varna andra, larma 112, släck. Eller något. Typ, rädda om man har chansen utan att ta en för stor risk. ;O Exactly. Sen finns det ju de som tar risker, ändå. ... det beror sig nog på vem det är som brinner ^^ right? 15 dec, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kattuggla You know.. man har fått lära sig.. rädda, larma(eller var det karma..?)varna, släck... Jag försökte bara rädda det som brann! ;O Well, jag tror det handlar om att rädda sig själv, faktiskt.. Så om det brinner ska man tänka på sig själv och inte rädda andra? ...what a relief. Det finns brandmän av en orsak I guess. Haha jo men självklart ska man göra det, men jag syftar på "rädda" i Rädda, larma, varna, släck. Rädda dig själv, varna andra, larma 112, släck. Eller något. Typ, rädda om man har chansen utan att ta en för stor risk. ;O Exactly. Sen finns det ju de som tar risker, ändå. ... det beror sig nog på vem det är som brinner ^^ right? Något åt det hållet, ja.. 15 dec, 2015 19:59 |
|
Borttagen
|
Alltså det ultimata hade ju varit om jag hann komma upp i tusen tummar på mugglis innan nästa år
15 dec, 2015 20:14 |
|
Borttagen
|
har börjat läsa om harry potter och de vises sten. lätt bästa valet jag gjort i år!!! ska fan läsa ut hela serien och gråta i väntan på fantastic beasts and where to find them
15 dec, 2015 20:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså det ultimata hade ju varit om jag hann komma upp i tusen tummar på mugglis innan nästa år Läste timmar först. Förstod inte varför men det är ju "bara" 2,7 timmar per dag så det ska du väll fixa... även om det inte var det du ville... 15 dec, 2015 20:19 |
|
Solkatten
Elev |
Innan när jag kollade på Musikhjälpen såg jag en tjej med en Hufflepuff halsduk!! Potterhead!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2015 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen