Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21772 21773 21774 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Lol.
Satte upp en Lokiposter ovanför matbordet förut, och när jag hade hämtat dottern och hon kom in och såg den, så pekade hon och bara "åh titta, där är du pappa!"

Haha. Well.
Jag klagar inte.

15 dec, 2015 19:02

Borttagen

Avatar




... exakt hur farligt är det att andas in brandrök? .. tänkte om jag skulle säga hejdå nu liksom ;D

15 dec, 2015 19:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


... exakt hur farligt är det att andas in brandrök? .. tänkte om jag skulle säga hejdå nu liksom ;D



Wait, WHAT?

15 dec, 2015 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


... exakt hur farligt är det att andas in brandrök? .. tänkte om jag skulle säga hejdå nu liksom ;D



Wait, WHAT?


Råkade få eld på en plast-trä-sak ;( kände mig typ väck när jag kom nära.

15 dec, 2015 19:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


... exakt hur farligt är det att andas in brandrök? .. tänkte om jag skulle säga hejdå nu liksom ;D



Wait, WHAT?


Råkade få eld på en plast-trä-sak ;( kände mig typ väck när jag kom nära.



Gå ut en liten stund, och sätt dig någonstans, så att du får in kall, frisk luft i dina lungor. Förhoppningsvis var det bara lite du andades in, så att det är lindrigt.. då går det snart över.

Getting me all nervous here.

15 dec, 2015 19:12

LolFeelings
Elev

Avatar


Varför vill reklamer på internet lära mig svenska hela tiden? Jag inte behöva lära svenska.

EDIT: Nej, mugglis reklam, jag behöver inte en färgglad trädgårdsslang heller.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 dec, 2015 19:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Varför vill reklamer på internet lära mig svenska hela tiden? Jag inte behöva lära svenska.

EDIT: Nej, mugglis reklam, jag behöver inte en färgglad trädgårdsslang heller.



Behöver du ett handtag då?

15 dec, 2015 19:25

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LolFeelings:
Varför vill reklamer på internet lära mig svenska hela tiden? Jag inte behöva lära svenska.

EDIT: Nej, mugglis reklam, jag behöver inte en färgglad trädgårdsslang heller.



Behöver du ett handtag då?
Just nu är det uppenbarligen accessoarer för stilmedvetna män jag behöver. Vad jag nu ska med det till, mugglis.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 dec, 2015 19:28

Borttagen

Avatar




Kattuggla

You know.. man har fått lära sig.. rädda, larma(eller var det karma..?)varna, släck...
Jag försökte bara rädda det som brann! ;O

15 dec, 2015 19:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Kattuggla

You know.. man har fått lära sig.. rädda, larma(eller var det karma..?)varna, släck...
Jag försökte bara rädda det som brann! ;O



Well, jag tror det handlar om att rädda sig själv, faktiskt..

15 dec, 2015 19:33

1 2 3 ... 21772 21773 21774 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.