@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
Hur böjer man verbet "toser" på spanska som betyder hosta?
✩✩✩ 15 dec, 2015 16:39 |
|
Hängslebyxor
Elev |
15 dec, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
kollar
15 dec, 2015 16:47 |
|
Solkatten
Elev |
Nu har jag beställt online för första gången och dessutom på amazon.co.uk. Är så nervös haha ifall något går fel eller något idk. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2015 17:59 |
|
Asked Calmly
Elev |
15 dec, 2015 18:47 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Drömde att Cara Delevingne försökte döda Dean Winchester, men jag stoppade henne och sen kom Crowley och dödade oss alla...
15 dec, 2015 18:51 |
|
Signe tha toast
Elev |
15 dec, 2015 18:52 |
|
Asked Calmly
Elev |
15 dec, 2015 18:53 |
|
Fellrendión
Elev |
Imagine if trees gave free wifi.
We'd all be planting like crazy. It's a pity they only give us the oxhygen we breathe. NEJNEJNEJ. -.-' Vafan? Syre är mycket viktigare. Är WiFi seriöst det enda folk lever för?
15 dec, 2015 18:54 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag själv köper online så mycket att jag snart hade tänkt använda en forwarding service för att köpa saker från Japan som de inte fraktar utomlands annars. Vilket innebär, navigera sidan på japanska, fyll i beställningen på japanska och så skickas paketet till ett företag som ska skicka paketet till mig. Uh... hoppas det är värt det.Nu har jag beställt online för första gången och dessutom på amazon.co.uk. Är så nervös haha ifall något går fel eller något idk. xD För om något går fel måste jag kommunicera med företaget... på japanska. Mina nerver kommer gå sönder. Jag har däremot aldrig stött på några problem när jag handlat online, så det går nog säkert bra för dig också. Lycka till.
15 dec, 2015 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen