@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skänkte just 50kr till Musikhjälpen ♥
Känner mig rätt bra nu :'D 15 dec, 2015 15:27 |
|
Borttagen
|
15 dec, 2015 15:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad snäll du är!!! I know 15 dec, 2015 15:44 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Trillade omkull nyss.
Om min yrsel kunde försvinna, likaså min feber så skulle jag vara mycket tacksam.
15 dec, 2015 15:45 |
|
Borttagen
|
snäll, jag gillar ju musik, går i en musikskola på fritid och när du skriver att du gav dem 50:- så vill jag typ ge dig 102 kramar och ordet tack!!!♥
15 dec, 2015 15:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: snäll, jag gillar ju musik, går i en musikskola på fritid och när du skriver att du gav dem 50:- så vill jag typ ge dig 102 kramar och ordet tack!!!♥ Eller ja, det går ju till välgörenhet - det e bra 15 dec, 2015 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: men ändå, det betyder att du inte alltid bryr om dig själv bara!Skrivet av Borttagen: snäll, jag gillar ju musik, går i en musikskola på fritid och när du skriver att du gav dem 50:- så vill jag typ ge dig 102 kramar och ordet tack!!!♥ Eller ja, det går ju till välgörenhet - det e bra 15 dec, 2015 15:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
1. Jag är såååå pepp på Fantastic Beats and where to find them efter att ha sett trailern idag. omg.
2. Jag gillar Star Wars. Det ÄR Star Wars liksom. Jag älskar Fast and the furious-filmerna. Att göra en fast and the furious-stylad trailer till Star Wars är det sämsta som kunde hända. Jag blir helt förvirrad och illamående av att se skiten. WHYYY?!?!?!?! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 dec, 2015 15:57 |
|
Frivolt
Elev |
JAG ÄR SÅ TAGGAT PÅ FANTASTIC BEATS!! ALLTSÅ TRAILERN !!!!
DEN KOMMER BLI SÅ JÄKLA BRA!!! DÖÖÖÖÖR! 15 dec, 2015 16:08 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
15 dec, 2015 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen