@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yay för att ingenting ska funka för mig i slutet av det här jävla året...
Hoppas jag inte får lunginflammation bara, och hoppas jag hinner bli frisk till fredag. -.-' 15 dec, 2015 08:26 |
|
Winonababe
Elev |
Anmälde mig frånvarande från första lektionen enbart för att få sitta vid mugglis och kela med mina drakar i ytterligare en timma c:
SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
15 dec, 2015 08:32 |
|
Solkatten
Elev |
Igår trodde jag att det var tisdag och idag trodde jag att det var onsdag. ._. I'm confused.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2015 11:11 |
|
Borttagen
|
har bakat pepparkakor med matilda
15 dec, 2015 11:22 |
|
Solkatten
Elev |
Ugh mig också. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2015 11:26 |
|
Wira
Elev |
Trailern till Fantastic beasts and where to find them har släppts ♥
15 dec, 2015 12:10 |
|
Winonababe
Elev |
Jag är så inihelvetes glad!
För första gången på gymnasiet fick jag precis ett A på mitt franskaprov! ÄR SÅ GLAAAD FÖR JAG SUGER PÅ FRANSKA Det bästa är, att jag har lovat mig en Donnerboll (en fantastisk chokladboll som skolan har döpt om), ifall jag någonsin fick A på ett prov. Heja Donnerbollen SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
15 dec, 2015 12:19 |
|
Frivolt
Elev |
För några dagar sedan råkade jag köpa Harry Potter Colouring book!
Och idag råkade jag köpa Doctor Who Colouring book! OOPPS 15 dec, 2015 12:50 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Frivolt: För några dagar sedan råkade jag köpa Harry Potter Colouring book! Och idag råkade jag köpa Doctor Who Colouring book! OOPPS Åhh, har du lust att skicka några bilder på hur de ser ut på utsida + insida? Är så nyfiken och aningen avis hehe c: SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
15 dec, 2015 12:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: gillar familjeliv. nån människa som gjort en tråd om att kvinnor som kommer hem efter kl 22 är otrogna för att hen står i fönstret o glor o funderar på när grannarna kommer hem. Jag måste vara jätteotrogen för jag kommer hem efter 22 flera gånger i veckan D: Två gånger senaste veckan har jag t.om kommit hem 02:30 D: Dear lord save me, har fan satt på halva staden på den tiden...eller? Fast snart kommer väll uppföljningstråden; Varför står min granne o glor i fönstrerna hela kvällarna? Hahahahahaha .. HAHAHAHAHAHA Jag orkar inte! Vad fan är det med folk?! 15 dec, 2015 13:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen