@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är så jävla dålig på att baka att jag inte ens kan kavla ut en deg.
14 dec, 2015 23:09 |
|
Frivolt
Elev |
OPSDIBOSÖEGBSPÖDIGFÅ'SFDMNASDHFVBANEDF
IMORGON KOMMER EN TEASER-TRAILER TILL FANTASTIC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM!!!!!!!!! PDAIF<GÖIBSUÅÄPASDOJFHSÖIHVJ OSMG!!! 14 dec, 2015 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är så jävla dålig på att baka att jag inte ens kan kavla ut en deg. Äsch. Dräm degen i golvet några gånger så ska du se att det blir platt.. till slut. 14 dec, 2015 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: OPSDIBOSÖEGBSPÖDIGFÅ'SFDMNASDHFVBANEDF IMORGON KOMMER EN TEASER-TRAILER TILL FANTASTIC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM!!!!!!!!! PDAIF<GÖIBSUÅÄPASDOJFHSÖIHVJ OSMG!!! ...och exakt vad kallas det där? en trailer-trailer eller? ;D 14 dec, 2015 23:53 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det blir bra! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Frivolt: Tagga mig i den sen! Tänkte börja skriva en ny Larry-fic fast på engelska, och den ska handla om Larry på hogwarts (Jag vet att jag har två nu, men lixom, Vill även att de på twitter ska kunna läsa den så skriver en ny för det e enklast så ^^ Jag kommer lägga upp den på wattpad tror jag, men kommer nog länka den här i forumet så kan tagga dig då
15 dec, 2015 00:01 |
|
Frivolt
Elev |
15 dec, 2015 00:02 |
|
Borttagen
|
..jag är nöjd så länge den inte också har en trailer.. 15 dec, 2015 00:05 |
|
Frivolt
Elev |
MTEL haha eller hur xD En trailer till en trailer till en trailer till en trailer till en trailer till en...trailer
15 dec, 2015 00:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är så jävla dålig på att baka att jag inte ens kan kavla ut en deg. Äsch. Dräm degen i golvet några gånger så ska du se att det blir platt.. till slut. Ungefär det jag gjorde till slut och nu har jag en halv plåt med skitfula pepparkakor och en skål med massa smulig deg i kylen. 15 dec, 2015 00:21 |
|
Obliviate_
Elev |
gillar familjeliv. nån människa som gjort en tråd om att kvinnor som kommer hem efter kl 22 är otrogna för att hen står i fönstret o glor o funderar på när grannarna kommer hem. Jag måste vara jätteotrogen för jag kommer hem efter 22 flera gånger i veckan D: Två gånger senaste veckan har jag t.om kommit hem 02:30 D: Dear lord save me, har fan satt på halva staden på den tiden...eller?
Fast snart kommer väll uppföljningstråden; Varför står min granne o glor i fönstrerna hela kvällarna? 15 dec, 2015 05:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen