@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Melodifestivalen hade andra chansen i mitt område för några år sedan... det var då tekniken fullständigt gick åt helvete med ljudet och allt. Tvivlar på att de kommer tillbaka. Det är första gången de har det här så hoppas allt går bra. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2015 14:00 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det går nog säkert bra, eftersom varje katastrof verkar specifikt rikta sig in på området här. Så brukar det vara i alla fall.Skrivet av LolFeelings: Melodifestivalen hade andra chansen i mitt område för några år sedan... det var då tekniken fullständigt gick åt helvete med ljudet och allt. Tvivlar på att de kommer tillbaka. Det är första gången de har det här så hoppas allt går bra.
14 dec, 2015 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lycka till.Känslan då man snart ska ha tent i finska, och inser att man inte haft en enda finskalektion på ett och ett halvt år... (använder inte finska i vardagen heller, så detta kan bli jävligt intressant...) 14 dec, 2015 14:40 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Om folk bara kunde inse att en fobi inte är samma sak som att vara lite rädd för något och sluta driva med fobier skulle jag vara väldigt tacksam.
14 dec, 2015 16:51 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Om folk bara kunde inse att en fobi inte är samma sak som att vara lite rädd för något och sluta driva med fobier skulle jag vara väldigt tacksam. Sant ✩✩✩ 14 dec, 2015 17:06 |
|
Borttagen
|
Ska träffa en snubbe som jag inte känner för han ska köpa ut cigg
Lever farligt 14 dec, 2015 17:07 |
|
Fellrendión
Elev |
14 dec, 2015 17:27 |
|
Borttagen
|
DET GÖR ONT ATT SE PÅ HENNE lololol hatar allt
14 dec, 2015 17:48 |
|
Borttagen
|
Idag har jag dansat bugg och foxtrot på skolan för första gången. Det var trevligt.
Mindre trevligt när jag dansade med folk som inte hade någon aning om vad de gjorde. (och som inte vågade hålla på min midja och i min hand lol wtf is up with that oliver) Trevligt när jag dansade med folk som hade det. (*host*clara*host*måns*host*) 14 dec, 2015 18:08 |
|
Borttagen
|
14 dec, 2015 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen