Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21765 21766 21767 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Melodifestivalen hade andra chansen i mitt område för några år sedan... det var då tekniken fullständigt gick åt helvete med ljudet och allt. Tvivlar på att de kommer tillbaka.

Det är första gången de har det här så hoppas allt går bra.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 dec, 2015 14:00

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av LolFeelings:
Melodifestivalen hade andra chansen i mitt område för några år sedan... det var då tekniken fullständigt gick åt helvete med ljudet och allt. Tvivlar på att de kommer tillbaka.

Det är första gången de har det här så hoppas allt går bra.
Det går nog säkert bra, eftersom varje katastrof verkar specifikt rikta sig in på området här. Så brukar det vara i alla fall.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

14 dec, 2015 14:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Känslan då man snart ska ha tent i finska, och inser att man inte haft en enda finskalektion på ett och ett halvt år...
(använder inte finska i vardagen heller, så detta kan bli jävligt intressant...)
Lycka till.

14 dec, 2015 14:40

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Om folk bara kunde inse att en fobi inte är samma sak som att vara lite rädd för något och sluta driva med fobier skulle jag vara väldigt tacksam.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

14 dec, 2015 16:51

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Om folk bara kunde inse att en fobi inte är samma sak som att vara lite rädd för något och sluta driva med fobier skulle jag vara väldigt tacksam.


Sant

✩✩✩

14 dec, 2015 17:06

Borttagen

Avatar


Ska träffa en snubbe som jag inte känner för han ska köpa ut cigg
Lever farligt

14 dec, 2015 17:07

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag blir bara mer och mer kär i gothlivsstilen...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

14 dec, 2015 17:27

Borttagen

Avatar


DET GÖR ONT ATT SE PÅ HENNE lololol hatar allt

14 dec, 2015 17:48

Borttagen

Avatar


Idag har jag dansat bugg och foxtrot på skolan för första gången. Det var trevligt.
Mindre trevligt när jag dansade med folk som inte hade någon aning om vad de gjorde. (och som inte vågade hålla på min midja och i min hand lol wtf is up with that oliver)
Trevligt när jag dansade med folk som hade det.

(*host*clara*host*måns*host*)

14 dec, 2015 18:08

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F43a39fa6d6f68413f8a738f4df814bb5%2Ftumblr_nwntot6W2i1uh16zuo1_500.jpg
bye

14 dec, 2015 18:20

1 2 3 ... 21765 21766 21767 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.