@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Chaemy: Kan någon hjälpa mig med dagens julkalenderlucka? Spoiler: Tryck här för att visa! 14 dec, 2015 11:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Chaemy: Kan någon hjälpa mig med dagens julkalenderlucka? Kolla vilka det är man suddat ut på bilden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2015 12:14 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Död zombietupp. Creepy stuff.
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 dec, 2015 12:54 |
|
Solkatten
Elev |
Petra Mede och Måns ska leda Eurovision 2016!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2015 12:58 |
|
Borttagen
|
Känslan då man snart ska ha tent i finska, och inser att man inte haft en enda finskalektion på ett och ett halvt år...
(använder inte finska i vardagen heller, så detta kan bli jävligt intressant...) 14 dec, 2015 13:15 |
|
Frivolt
Elev |
Wehooo Och William Spetz ska leda finalen med Gina Jag har btw träffat honom en gång, och han är jättebra kompis med min kusin (som jag står väldigt nära), och jag känner Linda!! Well - man får väl skryta liiiite? eller hur? :'D Nämen, ESC ♥ 14 dec, 2015 13:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Wehooo Och William Spetz ska leda finalen med Gina Jag har btw träffat honom en gång, och han är jättebra kompis med min kusin (som jag står väldigt nära), och jag känner Linda!! Well - man får väl skryta liiiite? eller hur? :'D Nämen, ESC ♥ Bättre programledare till Melodifestivalen och Eurovision finns det ju typ inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2015 13:26 |
|
Frivolt
Elev |
14 dec, 2015 13:27 |
|
Solkatten
Elev |
Frivolt: Hoppas bara det kommer några bra artister dit.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2015 13:29 |
|
LolFeelings
Elev |
Melodifestivalen hade andra chansen i mitt område för några år sedan... det var då tekniken fullständigt gick åt helvete med ljudet och allt. Tvivlar på att de kommer tillbaka.
14 dec, 2015 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen