Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21764 21765 21766 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Kan någon hjälpa mig med dagens julkalenderlucka?


Spoiler:
Tryck här för att visa!quirrell

14 dec, 2015 11:15

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Kan någon hjälpa mig med dagens julkalenderlucka?

Kolla vilka det är man suddat ut på bilden.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 dec, 2015 12:14

Borttagen

Avatar


Spoiler: Död zombietupp. Creepy stuff.


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Seriöst. Det är läskigt.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tog min trogna, svarta springare (han har två hjul och heter Grendel) till Granefors igår. Kände att jag behövde gå runt på fälten lite. Det ligger en massa bondgårdar därborta, och vägarna är knappt trafikerade alls. Jätteskönt. Anyway.
..Jag stannade vid ån för att titta lite, och stod där en liten stund, när jag plötsligt hörde små, små snabba fotsteg på andra sidan vägen så jag vände mig om.
Och vad fan ser jag?

En tupp. Full av blod. Utan huvud. Som sprang rakt mot mig och jag blev så jävla paff att jag fick typ björnfrossa. Den sprang rakt mot mig och flaxade och hade sig, och den hoppade in i cykelhjulet gång på gång. Jag steg av och flyttade försiktigt cykeln så den döda tuppen som flaxade inte skulle trassla in vingarna i ekrarna, och när jag stod där i ett inferno av blodiga fjädrar så kom en bonde springande med en yxa i näven.
"Där är tuppafan!" skränade han och kom med yxan i högsta hugg. Och jag bara stod där - med en flaxande, blodig, huvudlös tupp som sprang runt mig, och en högljudd bonde som såg ut som en drogad lieman i hängslebyxor. Han kom fram, jagade tuppen runt min cykel och fick till slut tag i den, och så gick han hem med den.
..jag satte mig på cykeln och cyklade hem igen. Kände att jag bara ville hem.

Anyway.. men när jag kom hem så drog jag ut den nya, persiska mattan ur plasten och la den på golvet. Har inte sovit riktigt på snart en vecka och jag skulle bara känna hur mjuk den var, men jag somnade där på mattan vid typ halv åtta på kvällen. Sov som en prins i 12 timmar! Haha.. I needed that.. så det var ju något fint med gårdagen, iaf.

14 dec, 2015 12:54

Solkatten
Elev

Avatar


Petra Mede och Måns ska leda Eurovision 2016!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 dec, 2015 12:58

Borttagen

Avatar


Känslan då man snart ska ha tent i finska, och inser att man inte haft en enda finskalektion på ett och ett halvt år...
(använder inte finska i vardagen heller, så detta kan bli jävligt intressant...)

14 dec, 2015 13:15

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Petra Mede och Måns ska leda Eurovision 2016!



Wehooo Awesome!! Alltså jag älskar Petra Mede! kanske inte som kompiker men som programledare!! Alltså hon var typ PERFEKT sist!!!

Och William Spetz ska leda finalen med Gina Alltså, kan knappt fatta att han faktiskt ska det xD Och att han är där han e idag, typ kändis på riktigt? xD

Jag har btw träffat honom en gång, och han är jättebra kompis med min kusin (som jag står väldigt nära), och jag känner Linda!!


Well - man får väl skryta liiiite? eller hur? :'D


Nämen, ESC ♥

14 dec, 2015 13:23

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Petra Mede och Måns ska leda Eurovision 2016!



Wehooo Awesome!! Alltså jag älskar Petra Mede! kanske inte som kompiker men som programledare!! Alltså hon var typ PERFEKT sist!!!

Och William Spetz ska leda finalen med Gina Alltså, kan knappt fatta att han faktiskt ska det xD Och att han är där han e idag, typ kändis på riktigt? xD

Jag har btw träffat honom en gång, och han är jättebra kompis med min kusin (som jag står väldigt nära), och jag känner Linda!!


Well - man får väl skryta liiiite? eller hur? :'D


Nämen, ESC ♥

Bättre programledare till Melodifestivalen och Eurovision finns det ju typ inte. Längtar jättemycket! Ska dessutom se andra chansen live auwyfgyeh!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 dec, 2015 13:26

Frivolt
Elev

Avatar


Solkatten eller hur

ååååh fuuusk!!! men va kul

14 dec, 2015 13:27

Solkatten
Elev

Avatar


Frivolt: Hoppas bara det kommer några bra artister dit. Men bara själva upplevelsen kommer ju bli otroligt! Dessutom har vi fått jättebra platser långt fram så man kanske syns i tv hah. xDD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 dec, 2015 13:29

LolFeelings
Elev

Avatar


Melodifestivalen hade andra chansen i mitt område för några år sedan... det var då tekniken fullständigt gick åt helvete med ljudet och allt. Tvivlar på att de kommer tillbaka.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

14 dec, 2015 13:52

1 2 3 ... 21764 21765 21766 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.