@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Varför är Musikhjälpen bara i en vecka i år? Brukar den inte vara längre?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2015 00:12 |
|
Borttagen
|
Fuskar på Cookie Clicker och lyssnar på min typ av julmusik. Jag har ett så otroligt fartfyllt och spännande liv!
14 dec, 2015 00:27 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Iiiih såg precis klart Paper Towns!!! ♥ Asså bara jag som inte tyckte den var så fantastisk? Visst den var bra men efteråt så bah nah inget märkvärdigt. Precis med The Fault In Our Stars. Alla var helt hfewufheg och jag bara...... okay. (see what i did there.) Inte bara du. Men jag var inte så speciellt taggad när jag såg den heller,det var mest i brist på annat när jag spenderade två veckor i en liten stad/by på Gotland och det var dåligt väder och bion var billig och visade ca en film om dagen osv. Paper Towns var helt okej.. Hahaha, en liten "stad" på Gotland ^^ Vart var du? =O xD en eh.. ja.. Burgsvik ^^ Aj Gud x) Man kan inte kalla Burgsvik för stad, hahah! När jag var där på somrarna förr brukade vi gå till ett ställe där det alltid var spelningar. Då kom nattraktorn och hämtade alla på en stor höbalsvagn efter tre ;D Njae xD vad ska man kalla det? Åh, hahhaha vad flott 14 dec, 2015 00:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fuskar på Cookie Clicker och lyssnar på min typ av julmusik. Jag har ett så otroligt fartfyllt och spännande liv! Fast, du har en cool gran i alla fall. L'Amour et Psyché En socken? Yes, det kallas faktiskt ännu för det där.. fast det gör det nog på fler ställen i Sverige. 14 dec, 2015 00:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fuskar på Cookie Clicker och lyssnar på min typ av julmusik. Jag har ett så otroligt fartfyllt och spännande liv! Fast, du har en cool gran i alla fall. Min kamratgran. ♥ 14 dec, 2015 00:32 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: L'Amour et Psyché En socken? Yes, det kallas faktiskt ännu för det där.. fast det gör det nog på fler ställen i Sverige. Ahaa.. det kanske jag faktiskt har hört.. 14 dec, 2015 01:23 |
|
Borttagen
|
Hostar för mycket för att kunna sova... /: vad ska jag hitta på nu då?
14 dec, 2015 01:49 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Altså jag beställde girl online böckerna som en tidig julklapp till mig själv för att de var på rea och så älskar jag Zoë Sugg men de visar sig vara riktigt välskrivna och de är redan slut, snälla säg att det kommer en till uppföljare!
![]() ![]()
14 dec, 2015 07:59 |
|
Chaemy
Elev |
14 dec, 2015 08:11 |
|
Parseltongue
Elev |
14 dec, 2015 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen