Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21762 21763 21764 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Hittade inte pepparkaksformarna men det blev pepparkakor ändå. Lite snea och lite krokiga bara..

Lite trasiga, å knasiga ^.^

13 dec, 2015 22:34

Detta inlägg ändrades senast 2015-12-13 kl. 22:42
Antal ändringar: 1

Voldy0000
Elev

Avatar


Gud vilken tur man har då!
Först är jag sjuk med feber i 10 hela dagar
Medans jag har det får jag mens, och för att göra allting mycket värre får jag vinterkräksjukan också!

Är irriterad och helt slut

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

13 dec, 2015 22:41

Borttagen

Avatar



Och där har vi en på mitt jobb åt höger..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xfp1%2Fv%2Ft1.0-9%2F12369114_703611346406309_817337524230281185_n.jpg%3Foh%3Dc33bcf983a52e090c84da1888225b0b7%26amp%3Boe%3D5711B0C8

13 dec, 2015 22:45

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag ser på klockan, Tänker: borde verkligen gå och sova... stiger upp tar lite Ischoklad från kylskåpet, sätter mej ner igen.. ja snart ska jag nog sova!

13 dec, 2015 22:56

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Iiiih såg precis klart Paper Towns!!! ♥

Asså bara jag som inte tyckte den var så fantastisk? Visst den var bra men efteråt så bah nah inget märkvärdigt. Precis med The Fault In Our Stars. Alla var helt hfewufheg och jag bara...... okay. (see what i did there.)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 dec, 2015 23:28

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Iiiih såg precis klart Paper Towns!!! ♥

Asså bara jag som inte tyckte den var så fantastisk? Visst den var bra men efteråt så bah nah inget märkvärdigt. Precis med The Fault In Our Stars. Alla var helt hfewufheg och jag bara...... okay. (see what i did there.)



Inte bara du. Men jag var inte så speciellt taggad när jag såg den heller,det var mest i brist på annat när jag spenderade två veckor i en liten stad/by på Gotland och det var dåligt väder och bion var billig och visade ca en film om dagen osv. Paper Towns var helt okej..

13 dec, 2015 23:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Iiiih såg precis klart Paper Towns!!! ♥

Asså bara jag som inte tyckte den var så fantastisk? Visst den var bra men efteråt så bah nah inget märkvärdigt. Precis med The Fault In Our Stars. Alla var helt hfewufheg och jag bara...... okay. (see what i did there.)



Inte bara du. Men jag var inte så speciellt taggad när jag såg den heller,det var mest i brist på annat när jag spenderade två veckor i en liten stad/by på Gotland och det var dåligt väder och bion var billig och visade ca en film om dagen osv. Paper Towns var helt okej..


Hahaha, en liten "stad" på Gotland ^^
Vart var du? =O

13 dec, 2015 23:54

Frivolt
Elev

Avatar


jag borde sova men jag vill inte, och jag vill ingenting just nu och allt känns bara hopplöst och jag kan inte bestämma mig för om jag ska käka lunch me nåra imorn eller inte....


Och jag har ingen ork till att läsa heller....

please kill me D:

förlåt, bye!

14 dec, 2015 00:01

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Iiiih såg precis klart Paper Towns!!! ♥

Asså bara jag som inte tyckte den var så fantastisk? Visst den var bra men efteråt så bah nah inget märkvärdigt. Precis med The Fault In Our Stars. Alla var helt hfewufheg och jag bara...... okay. (see what i did there.)



Inte bara du. Men jag var inte så speciellt taggad när jag såg den heller,det var mest i brist på annat när jag spenderade två veckor i en liten stad/by på Gotland och det var dåligt väder och bion var billig och visade ca en film om dagen osv. Paper Towns var helt okej..


Hahaha, en liten "stad" på Gotland ^^
Vart var du? =O

xD en eh.. ja..
Burgsvik ^^

14 dec, 2015 00:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Iiiih såg precis klart Paper Towns!!! ♥

Asså bara jag som inte tyckte den var så fantastisk? Visst den var bra men efteråt så bah nah inget märkvärdigt. Precis med The Fault In Our Stars. Alla var helt hfewufheg och jag bara...... okay. (see what i did there.)



Inte bara du. Men jag var inte så speciellt taggad när jag såg den heller,det var mest i brist på annat när jag spenderade två veckor i en liten stad/by på Gotland och det var dåligt väder och bion var billig och visade ca en film om dagen osv. Paper Towns var helt okej..


Hahaha, en liten "stad" på Gotland ^^
Vart var du? =O

xD en eh.. ja..
Burgsvik ^^


Aj Gud x)
Man kan inte kalla Burgsvik för stad, hahah!
När jag var där på somrarna förr brukade vi gå till ett ställe där det alltid var spelningar. Då kom nattraktorn och hämtade alla på en stor höbalsvagn efter tre ;D

14 dec, 2015 00:05

1 2 3 ... 21762 21763 21764 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.