@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: VARFÖR DELAR FOLK INTE MINA FANDOMS? -,- Eeey!! Sucker Punch och The Uninvited! ! Hellooo Aja annars know the feeling. Alla man känner borde ja samma fandom xD bara för att göra allt så mkt lättare! ! 13 dec, 2015 02:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: har inte ens köpt något än hahahaAah hur är folk klara med julklappar redan jag har bara köpt två????? Är så stressad vet inte ens vad jag ska ge till alla???? : ((((((( men ska nog köpa till mamma o storasyster och vovve imorgon 13 dec, 2015 09:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
lucia-bengt jag gråter så fin
speech! 13 dec, 2015 09:51 |
|
Borttagen
|
13 dec, 2015 10:21 |
|
Li
Biträdande rektor |
SÄLJ MIG ERA GLITTERSKOR.
without something there is no nothing 13 dec, 2015 10:33 |
|
potterflicka
Elev |
Idag fyller jag år och har namnsdag :-)))))))))))
13 dec, 2015 10:48 |
|
Obliviate_
Elev |
gillar att mugglishunden har samma smeknamn som mig :3
13 dec, 2015 11:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av potterflicka: Idag fyller jag år och har namnsdag :-))))))))))) Grattis Grattis glitterbomb Varsågod :* Och glad Lucia 13 dec, 2015 11:41 |
|
Solkatten
Elev |
Musikhjälpen börjar idag!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2015 11:49 |
|
Frivolt
Elev |
13 dec, 2015 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen