@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
12 dec, 2015 20:01 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
12 dec, 2015 20:04 |
|
Fjalar
Elev |
En fluga satt i taket.
Jag tittade på den en liten stund. Upptäckte att den var röd. Tittade lite närmare. Upptäckte att den var en NYCKELPIGA. 12 dec, 2015 20:56 |
|
Frivolt
Elev |
Vill spela tv spel
Men måste vänta .... fuuu! 12 dec, 2015 20:59 |
|
Obliviate_
Elev |
skaffa en!
12 dec, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
Snaaart är alla julklappar fixade.. Alla julklappar var fixade från November tills i förr går då jag insåg hr dåliga de var och ville skaffa nya:/
12 dec, 2015 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu tar jag några tabletter och sticker till norrköping. För jag tänkter INTE missa en redan betald resa ;D Tabletter? Ont någonstans? 12 dec, 2015 21:58 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: skaffa en! Jaa jag ska! Snart ska jag. Jag ska bara.. jag vet inte.. bli redo x) 12 dec, 2015 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Helvete vad jag saknar den frisyren. Ska garanterat skaffa den igen sen när håret har växt till sig tillräckligt långt. Till sommaren kanske. Mitt hår växer ganska fort. Ja det är en jättefin frisyr! Hur långt hår har du nu? Ja, visst är det! Saknar verkligen den frisyren.. Just nu har jag typ.. Två decimeter långt, ungefär. I mitten, liksom. Hade mohawk förut men jag har låtit håret växa, så det är längre i mitten och kortare på sidorna, typ 3 cm där. Allt helsvart. Låter skitskumt, haha, men.. mjo. Får väl hoppas att det växer fort så att jag kan skaffa den där fina istället. 12 dec, 2015 22:44 |
|
Borttagen
|
Aah hur är folk klara med julklappar redan jag har bara köpt två????? Är så stressad vet inte ens vad jag ska ge till alla???? : (((((((
12 dec, 2015 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen