@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Tog 57 minuter för mig innan jag kände att jag klarade av att svara på ett meddelande på facebook... ffs
12 dec, 2015 16:55 |
|
kid
Elev |
12 dec, 2015 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Omg Jag fick precis ett erbjudande om att åka till New York över jul och nyår. Kan ju säga att man blev rätt sugen. Fast det kostar 9000. ;( men jag har fått min lön då så det är liksom inte hela världen om jag inte kan spara något denna månad. Blev glad i alla fall ; ] Och sen blev jag bjuden på en somalisk möhippa den 23:e men jag känner liksom inte ens den som dom ska ha den för :@.. men why not Busschauffören gick fram och viskade i mitt öra att jag skulle ta på mig bälte för att svensk lag gäller här. Alltså.. hahah Jag är inte döv xD ÅÅÅÅK till New York, det är såå episkt (har aldrig upplevt jul och nyår där dock men var där förra helgen). Sjukt häftigt, seriöst, det skulle vara en resa som du kommer ihåg resten av ditt liv! Lovar Cuz we have sunshine today in Boston, Massachusetts 12 dec, 2015 17:14 |
|
Frivolt
Elev |
I WANNA BE A PRODUUCEEEER!!
Alltså kan den meningen bara lämna min hjärna, typ NU? tack? -.- 12 dec, 2015 17:57 |
|
Klaestron
Elev |
När man har en dålig dag kan man köpa permanent markers och måla nya SAC situationer. Socially Anxious Cactus is basically me.
12 dec, 2015 18:09 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Människor av mugglis, glöm inte att ravenclaw radion idag sänder DUBBEL AVSNITT två stycken halvtimmes långa avsnitt fyllda med julbak, julgranar och snack om vita jular! Det är något ingen vill missa! 20:40 sätter vi igång! https://www.spreaker.com/user/4795301
![]() ![]()
12 dec, 2015 18:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Hatar Light. Kan han bara inte dö?! ;c jag tycker så synd om Misa hela tiden! .. what!? Okej.. nu minns jag inte allt i detalj, men hon var ju crazy om något. xD Hennes familj dog och hon tror att hon har Light på sin sida. Hon är naiv och blind av sin besatthet. Hon inser inte att hon blir utnyttjad.
12 dec, 2015 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: pratar ni om death note? sätt i spoiler isåfall pls //:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Hatar Light. Kan han bara inte dö?! ;c jag tycker så synd om Misa hela tiden! .. what!? Okej.. nu minns jag inte allt i detalj, men hon var ju crazy om något. xD Hennes familj dog och hon tror att hon har Light på sin sida. Hon är naiv och blind av sin besatthet. Hon inser inte att hon blir utnyttjad. 12 dec, 2015 18:30 |
|
Chaemy
Elev |
12 dec, 2015 19:00 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Just insett jag älskar avsnitt i serien då min(a) favorit karaktär(er) är sårbara 0.o Alltså serriöst jag måste typ bli väldigt korkad...
Dock gillar jag när karaktär(e)na säger något roligt även om det kan leda till att dem dör... Okej borde sluta prata ![]()
12 dec, 2015 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen