@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: skrev förmodligen det bästa blogginlägget jag någonsin skrivit. Spoiler: Tryck här för att visa! VARFÖR KAN MAN INTE GÖRA TUMME UPP EMOTICONNNNNN??? Seriöst alltså, TACK. Nej, manshat är inte feminism. Att säga att alla män bär skulden för förtryck, våld, sexuella övergrepp etc är inte feminism. Att säga att vita män inte har rätt till en åsikt för att de historiskt har haft mest makt är inte feminism. Att hata någon för deras kön ÄR INTE FEMINISM. TACK ♥ ♥ 12 dec, 2015 14:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: hahaha skulle kunna äta det varje dagSkrivet av Borttagen: ska äta tacos till middag B) Jag åt tacos till lunch och förmodligen ska jag äta det till middag också xD 12 dec, 2015 14:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: skrev förmodligen det bästa blogginlägget jag någonsin skrivit. Spoiler: Tryck här för att visa! WOOOOORD!!! WORD WORD WORD, SÅ MYCKET WORD!!! Alltså håller med dig till hundrasjuttioelva procent!! Hata något kön är fan inte feminism, att "feminister" hatar män gör bara att feminism får så otroligt dåligt rykte - och jag förstår helt varför folk ibland säger att de inte är feminister eller att folk tittar lite snett på feminister, DET E JU INTE KONSTIGT ALLS!! Och en vit, heterosexuell cis-man har ju så otroligt sällan (eller aldrig) något att ens säga till om... Och vad äre för feministiskt över det? INGENTING!! Jag tycker att alla ska ha lika värde och att det ska vara lika mellan könen så mycket som en person vill. Alltså, en kvinna ska lika gärna kunna vara hemmafru som att jobba som jurist. Och en man ska lika gärna kunna jobba som dagisfröken som att vara hemmaman. Och en hen ska bli accepterad som sitt kön, precis som män och kvinnor! Jag förstår att folk ibland säger att de inte är feminister då så många missförstår vad feminism egentligen är! 12 dec, 2015 14:33 |
|
Borttagen
|
Alltid lika kul att vara sjuk... Allt som jag äter eller dricker känns som taggtråd.
Men hej, har iaf febriga drömmar om Malcolm Merlyn och Stormtroopers so I'm not complaining. 12 dec, 2015 15:11 |
|
Borttagen
|
Jag borde skriva prov nu men euw jobbigt
Borde plugga Borde öva på låtar till julkonserten varför har jag aldrig någon motivation till någonting???? 12 dec, 2015 15:52 |
|
Borttagen
|
Omg Jag fick precis ett erbjudande om att åka till New York över jul och nyår. Kan ju säga att man blev rätt sugen. Fast det kostar 9000. ;( men jag har fått min lön då så det är liksom inte hela världen om jag inte kan spara något denna månad. Blev glad i alla fall ; ] Och sen blev jag bjuden på en somalisk möhippa den 23:e men jag känner liksom inte ens den som dom ska ha den för :@.. men why not Busschauffören gick fram och viskade i mitt öra att jag skulle ta på mig bälte för att svensk lag gäller här. Alltså.. hahah Jag är inte döv xD 12 dec, 2015 15:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-12-12 kl. 15:58
|
|
Borttagen
|
"Finns det elefanter i Frankrike?"
"Ja, de bor i kloakerna" 12 dec, 2015 15:58 |
|
Borttagen
|
Om det nu är så jävla mycket lag kring att ha bälte i bussar. Varför finns det då inte ens bälte i 70 procent av bussarna? Det är precis som att det är lag på att slå på blinkers och så tillverkar de alla bilar UTAN satans blinkers. xD 12 dec, 2015 16:01 |
|
Kim Potter
Elev |
12 dec, 2015 16:26 |
|
Chaemy
Elev |
12 dec, 2015 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen