@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Om sex timmar ska jag å jobb, jahapp!
11 dec, 2015 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av potterflicka: Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte. Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk. Jag har det, och det finns även bakåt i släkten på pappas sida också. Jag kan enkel plus och minus and that's it, typ. Har även problem med höger och vänster som troligen hänger ihop med det. 11 dec, 2015 23:29 |
|
Frivolt
Elev |
Tröööttt!!
Men så jäkla bra den va alltså, Dansikalen Om ni får möjlighet att se En dans på rosor - GÖR DET!!! DEN ÄR SÅ SATANS BRA!!! (E ju skriven av han Tobias från Let's Dance) 11 dec, 2015 23:30 |
|
Chaemy
Elev |
11 dec, 2015 23:37 |
|
skogsvarelser
Elev |
känns så konstigt när folk (särskilt här jag bor/går i skolan) pratar om att de är rädda för terrorattacker (dvs islamister) liksom vilka skulle det vara? finns det nåt problem här är det högerextremism men det är det knappt nån som ens vill låtsas om att det finns
ärligt ända sen attacken på kronan har jag vart rädd att det ska hända nåt sånt här med es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 11 dec, 2015 23:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av potterflicka: Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte. Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk. Jag har det, och det finns även bakåt i släkten på pappas sida också. Jag kan enkel plus och minus and that's it, typ. Har även problem med höger och vänster som troligen hänger ihop med det. Finns det typ hjälp att få om man har det? Liksom så man blir lite bättre på matte? xP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2015 00:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av potterflicka: Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte. Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk. Jag har det, och det finns även bakåt i släkten på pappas sida också. Jag kan enkel plus och minus and that's it, typ. Har även problem med höger och vänster som troligen hänger ihop med det. Finns det typ hjälp att få om man har det? Liksom så man blir lite bättre på matte? xP Inte vad jag hört i alla fall. Jag har fått lära mig leva med det. Och använda miniräknare, haha. 12 dec, 2015 00:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
tjohej, loggade in här för att säga att 5 dagar sedan var min 4-års mugglis anniversary (((-: är aldrig inne här längre men ändå heh
speech! 12 dec, 2015 00:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av potterflicka: Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte. Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk. Jag har det, och det finns även bakåt i släkten på pappas sida också. Jag kan enkel plus och minus and that's it, typ. Har även problem med höger och vänster som troligen hänger ihop med det. Finns det typ hjälp att få om man har det? Liksom så man blir lite bättre på matte? xP Inte vad jag hört i alla fall. Jag har fått lära mig leva med det. Och använda miniräknare, haha. Awh synd... antar att det bästa är att bara öva då... önskar verkligen att jag hade lätt för matte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2015 00:50 |
|
Borttagen
|
YAAAAA FICK HARRY POTTER-KORTET WOOO
Sorry ville berätta för nån som bryr sig (min man bryr sig INTE 12 dec, 2015 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen