Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21751 21752 21753 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Om sex timmar ska jag å jobb, jahapp!

11 dec, 2015 23:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av potterflicka:
Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte.

Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk.


Jag har det, och det finns även bakåt i släkten på pappas sida också. Jag kan enkel plus och minus and that's it, typ. Har även problem med höger och vänster som troligen hänger ihop med det.

11 dec, 2015 23:29

Frivolt
Elev

Avatar


Tröööttt!!

Men så jäkla bra den va alltså, Dansikalen

Om ni får möjlighet att se En dans på rosor - GÖR DET!!! DEN ÄR SÅ SATANS BRA!!!

(E ju skriven av han Tobias från Let's Dance)

11 dec, 2015 23:30

Chaemy
Elev

Avatar


Vad dryg och elak jag har varit idag. Jag hoppas inte att jag sårade någon.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

11 dec, 2015 23:37

skogsvarelser
Elev

Avatar


känns så konstigt när folk (särskilt här jag bor/går i skolan) pratar om att de är rädda för terrorattacker (dvs islamister) liksom vilka skulle det vara? finns det nåt problem här är det högerextremism men det är det knappt nån som ens vill låtsas om att det finns
ärligt ända sen attacken på kronan har jag vart rädd att det ska hända nåt sånt här med

es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie?

11 dec, 2015 23:43

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av potterflicka:
Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte.

Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk.


Jag har det, och det finns även bakåt i släkten på pappas sida också. Jag kan enkel plus och minus and that's it, typ. Har även problem med höger och vänster som troligen hänger ihop med det.

Finns det typ hjälp att få om man har det? Liksom så man blir lite bättre på matte? xP

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 dec, 2015 00:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av potterflicka:
Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte.

Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk.


Jag har det, och det finns även bakåt i släkten på pappas sida också. Jag kan enkel plus och minus and that's it, typ. Har även problem med höger och vänster som troligen hänger ihop med det.

Finns det typ hjälp att få om man har det? Liksom så man blir lite bättre på matte? xP


Inte vad jag hört i alla fall. Jag har fått lära mig leva med det. Och använda miniräknare, haha.

12 dec, 2015 00:46

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


tjohej, loggade in här för att säga att 5 dagar sedan var min 4-års mugglis anniversary (((-: är aldrig inne här längre men ändå heh

speech!

12 dec, 2015 00:49

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av potterflicka:
Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte.

Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk.


Jag har det, och det finns även bakåt i släkten på pappas sida också. Jag kan enkel plus och minus and that's it, typ. Har även problem med höger och vänster som troligen hänger ihop med det.

Finns det typ hjälp att få om man har det? Liksom så man blir lite bättre på matte? xP


Inte vad jag hört i alla fall. Jag har fått lära mig leva med det. Och använda miniräknare, haha.

Awh synd... antar att det bästa är att bara öva då... önskar verkligen att jag hade lätt för matte. Men det är så jävla tråkigt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 dec, 2015 00:50

Borttagen

Avatar


YAAAAA FICK HARRY POTTER-KORTET WOOO

Sorry ville berätta för nån som bryr sig (min man bryr sig INTE )

12 dec, 2015 00:54

1 2 3 ... 21751 21752 21753 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.