@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Finns det nått bättre än netflix, ny städat rum inga prov eller läxor som tynger och levande ljus en fredagskväll i December?
11 dec, 2015 21:13 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
11 dec, 2015 21:23 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag önskar att jag såg ut som en "docka". Runt ansikte och så. Kanske inte helt som VenusAngelic med hur hon förvränger rösten, beter sig annorlunda och hur hon poserar, inget ont om det men det känns inte som något för mig men min ansiktsform är för kantig. Blä
11 dec, 2015 21:51 |
|
Ella01
Elev |
✩✩✩ 11 dec, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
11 dec, 2015 22:04 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Archarec: Min julgran börjar bli full. ;__; Är den vinglig också? ;P Lite. Fyllecell nästa för stackars granen.
11 dec, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
Ligger på jobbet, och magen kurrar som fan!
Får försöka somna så jag får gå hem nån gång, har redan jobbat i 14 timmar och har 10 kvar.. 11 dec, 2015 22:22 |
|
Borttagen
|
11 dec, 2015 22:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av potterflicka: Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte. Ohh... dyskalkyli? Never heard of that. Kollade upp det och det hade förklarat mycket... har alltid haft stora problem med matte, kan inte läsa kartor osv. Kanske skulle vara något att kolla upp? Dock har jag asperger så mattesvårigheterna kanske kan bero på det också idk. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2015 22:35 |
|
Holytail
Elev |
11 dec, 2015 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen