Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21749 21750 21751 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla, hur går det med min drake? :3


Den är påväg! :3
Kan fixa kollinumret åt dig imorgon - kvittot ligger i den andra lägenheten tillsammans med mina pengar som jag också glömde. -.-
Det behövs inte, undrade mest om du postat den ^^

11 dec, 2015 19:44

Borttagen

Avatar





https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.gifbin.com%2Fbin%2F052009%2F1242749315_bullshit_amplifier-detector.gif

11 dec, 2015 19:45

Archarec
Elev

Avatar


Min julgran börjar bli full. ;__;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F661ab7372f48ba7100c297425f04b1b1%2Ftumblr_o7a8r9c1e91uqs4fgo5_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F3ecfe2ccf502d27494412cb4a3c4e7b6%2Ftumblr_mymyazAtU01scwli8o1_250.gif

11 dec, 2015 19:47

Frivolt
Elev

Avatar


Ska se en dansikal nu ska bli spännande Haha!!

11 dec, 2015 19:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla, hur går det med min drake? :3


Den är påväg! :3
Kan fixa kollinumret åt dig imorgon - kvittot ligger i den andra lägenheten tillsammans med mina pengar som jag också glömde. -.-
Det behövs inte, undrade mest om du postat den ^^


Ah - jadå. I onsdags ^^

11 dec, 2015 19:59

potterflicka
Elev

Avatar


Fick veta att jag har dyskalkyli idag. Är så glad över att det finns en förklaring till varför jag är så dålig på matte.

11 dec, 2015 20:46

MizzNina
Elev

Avatar


Fick värsta hjärnsläppet efter drygt fyra timmars sömn och en dag fylld av besökare att jag komplett missade att en av de sista vi hade nu var min rumskompis styvpappa, jag som är så bra på det där med att minnas saker. En del av mig vill skylla på att jag faktiskt bara träffat honom en gång för över ett år sen och att han Inte var vithårig då, en annan del av mig skäms nåt enormt just nu.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

11 dec, 2015 20:54

Borttagen

Avatar


Ska till IKEA imorgon. En massa mög jag måste köpa eftersom han tog typ.. allt. Det jag hade var mina marockanska lyktor, figuriner, böcker, min maskeradkista och mitt skrivbord. Oh, right, en potatisskalare och en slickepott. Det är väl typ det. behöver ha lite till.. Mattor, t.ex. Det är fan inget hem utan mattor. Jag måste ha mattor! Mjuka, mysiga mattor..

Aaahah.. jag kommer bli utfattig.. T_T -_-

11 dec, 2015 20:55

Borttagen

Avatar


Alla snackar om julstämning och julklappar, jag spelar Christmas Shopper Simulator nu, am I doing it right?

11 dec, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alla snackar om julstämning och julklappar, jag spelar Christmas Shopper Simulator nu, am I doing it right?



Yes. Yes you are.

11 dec, 2015 21:09

1 2 3 ... 21749 21750 21751 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.