@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har bara tre dygnspass och ett dagspass kvar på mitt jobb, sen är jag timvikarie igen.
10 dec, 2015 22:17 |
|
Borttagen
|
10 dec, 2015 22:23 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Alltså jag är så nervös och orolig och stressad inför resten av december, ååh!!
10 dec, 2015 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så, här sitter man, i sin nya, pyttelilla men jättefina lägenhet. Inget Internet på datorn än, bara på mobilen.. men fan, det här känns riktigt jävla awesome. Awesome 0,5! ;D And now- unpacking my stuff! Haha, remember remember ;P Sååå liten var den väl inte? ;D Den är faktiskt precis lagom. Lagom är bäst. Lagom är mys. ..fast det är kallt som fan här. ;o 10 dec, 2015 22:33 |
|
MizzNina
Elev |
Ibland tar saker lite oväntade svängar.
För nån månad sen följde jag med min granne till socialdemokraternas lokaler för att leka med barn, jag hade inte träffat mina systerdöttrar på ett tag, hade enorm barnabstinens och inget att göra just den torsdagen. Idag hade Norrby sitt eget lilla Nobelfirande och jag följde glatt med medveten om att denna verksamhet skulle få kulturpriset. Ana min förvåning när även jag kallades upp på scen och fick en stor bukett blommor och ett diplom. Jag som bara ville leka med barn. ![]() En del av mig är så superglad som man kan bli, en annan del av mig känner att jag har lurat alla och att jag inte förtjänar det här. "Kulturpriset 2015 går till de personer som driver torsdagsleken. Varje torsdag under höstterminen har de samlat barn och gett dem en meningsfull aktivitet genom att tillsammans med barnen baka, pyssla, måla eller göra andra kreativa aktiviteter. Tidigare terminer har man erbjudit läxhjälp till barn på Norrby och de personer som frivilligt engagerat sig i detta har gemensamt att de vill se till att barnen på Norrby får möjlighet att lyckas bra i skolan och i livet. Det är viktigt att barnen har sådana förebilder som ger dem uppmärksamhet och positiva intryck." *Gråter lite av stoltheten att någon ser mig som en förebild* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 dec, 2015 22:49 |
|
Borttagen
|
Det låter som att det sitter en liten gremlin i mitt kylskåp. Som om den smaskar på något. Ljudligt.
Mysigt med liten husgremlin. ♥ 11 dec, 2015 00:41 |
|
Borttagen
|
Jag träffade Zimba i min dröm inatt igen
Idag är det fredag och jag behöver bara klara av dagen sen är det helg 11 dec, 2015 06:10 |
|
Borttagen
|
Ahh nu ska jag byta om och sedan ska jag åka till kyrkan för att byta om igen och få ljus och glitter och sedan ska vi gå i luciatåget!!
11 dec, 2015 08:02 |
|
Borttagen
|
vi ska julpyssla idag!!!
11 dec, 2015 08:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så, här sitter man, i sin nya, pyttelilla men jättefina lägenhet. Inget Internet på datorn än, bara på mobilen.. men fan, det här känns riktigt jävla awesome. Awesome 0,5! ;D And now- unpacking my stuff! Haha, remember remember ;P Sååå liten var den väl inte? ;D Den är faktiskt precis lagom. Lagom är bäst. Lagom är mys. ..fast det är kallt som fan här. ;o Mahaha har du inte fått värme än? ;D 11 dec, 2015 09:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen