Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21745 21746 21747 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har bara tre dygnspass och ett dagspass kvar på mitt jobb, sen är jag timvikarie igen.

10 dec, 2015 22:17

Borttagen

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.blogrebellen.de%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F12%2FLast-Christmas-I-1.jpg

10 dec, 2015 22:23

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Alltså jag är så nervös och orolig och stressad inför resten av december, ååh!!

10 dec, 2015 22:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Så, här sitter man, i sin nya, pyttelilla men jättefina lägenhet. Inget Internet på datorn än, bara på mobilen.. men fan, det här känns riktigt jävla awesome. Awesome 0,5! ;D

And now- unpacking my stuff!


Haha, remember remember ;P
Sååå liten var den väl inte?






;D
Den är faktiskt precis lagom. Lagom är bäst. Lagom är mys.
..fast det är kallt som fan här. ;o

10 dec, 2015 22:33

MizzNina
Elev

Avatar

+2


Ibland tar saker lite oväntade svängar.

För nån månad sen följde jag med min granne till socialdemokraternas lokaler för att leka med barn, jag hade inte träffat mina systerdöttrar på ett tag, hade enorm barnabstinens och inget att göra just den torsdagen.

Idag hade Norrby sitt eget lilla Nobelfirande och jag följde glatt med medveten om att denna verksamhet skulle få kulturpriset.
Ana min förvåning när även jag kallades upp på scen och fick en stor bukett blommor och ett diplom. Jag som bara ville leka med barn.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-arn2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xpt1%2Fv%2Ft1.0-9%2F12341333_10207587272055762_4951244464419673192_n.jpg%3Foh%3D8f24d0f5cf3429ae22fbe4919b867ba9%26amp%3Boe%3D56E25638


En del av mig är så superglad som man kan bli, en annan del av mig känner att jag har lurat alla och att jag inte förtjänar det här.

"Kulturpriset 2015 går till de personer som driver torsdagsleken. Varje torsdag under höstterminen har de samlat barn och gett dem en meningsfull aktivitet genom att tillsammans med barnen baka, pyssla, måla eller göra andra kreativa aktiviteter. Tidigare terminer har man erbjudit läxhjälp till barn på Norrby och de personer som frivilligt engagerat sig i detta har gemensamt att de vill se till att barnen på Norrby får möjlighet att lyckas bra i skolan och i livet. Det är viktigt att barnen har sådana förebilder som ger dem uppmärksamhet och positiva intryck."

*Gråter lite av stoltheten att någon ser mig som en förebild*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

10 dec, 2015 22:49

Borttagen

Avatar


Det låter som att det sitter en liten gremlin i mitt kylskåp. Som om den smaskar på något. Ljudligt.

Mysigt med liten husgremlin. ♥

11 dec, 2015 00:41

Borttagen

Avatar


Jag träffade Zimba i min dröm inatt igen
Idag är det fredag och jag behöver bara klara av dagen sen är det helg

11 dec, 2015 06:10

Borttagen

Avatar


Ahh nu ska jag byta om och sedan ska jag åka till kyrkan för att byta om igen och få ljus och glitter och sedan ska vi gå i luciatåget!!

11 dec, 2015 08:02

Borttagen

Avatar


vi ska julpyssla idag!!!

11 dec, 2015 08:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Så, här sitter man, i sin nya, pyttelilla men jättefina lägenhet. Inget Internet på datorn än, bara på mobilen.. men fan, det här känns riktigt jävla awesome. Awesome 0,5! ;D

And now- unpacking my stuff!


Haha, remember remember ;P
Sååå liten var den väl inte?






;D
Den är faktiskt precis lagom. Lagom är bäst. Lagom är mys.
..fast det är kallt som fan här. ;o


Mahaha
har du inte fått värme än? ;D

11 dec, 2015 09:43

1 2 3 ... 21745 21746 21747 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.