Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21744 21745 21746 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
PPP
Elev

Avatar

+1


Haha, skriver aldrig här men nu bara måste jag få skriva av mig...
Alltså, hela den här terminen på ny skola, med ny klass och nya lärare har varit helt fantastisk. Jag kan ärligt talat inte fatta att det är sant. Jag, den blyga onsynliga personen som stod i ett hörn med en bok, jag, den som höll mig tryckt mot min tvillingbror för att inte bli ensam, den som såg på alla som umgås och med avund över att de vågade, som sedan skyllde allt på att hon ville vara ensam. Hon är inte längre samma person. JAG är inte den. Jag har en hel hop med vänner, fangirls, bokmalar, snillen. Alla delar åtminstone ett intresse med mig. De förstår mig, och trots att två av dem kom från samma skola lät de mig vara med. Det gjorde att jag vågade ta initiativet att träffas på fritiden, och nu tvekar jag inte över att fråga om de vill följa med och göra något, tvekar inte på att fråga om de vill samarbeta med mig. De är bättre vänner än jag någonsin haft i min förra klass. Jag är bara så himla glad.
Och det slutade inte där. Jag valdes till elevrådsrepresentant, med en majoritets röster. Jag lottades till Lucia i måndags, och bemöttes av kommenarer från de "populäraste" om att jag skulle bli jättevacker med mitt röda hår.
Det är klart att det finns personer jag stör mig på i klassen, men så sent som idag ville just en populär, ibland dryg person att jag skulle visa mugglarportalen. Sedan sade h*n till en lärare att jag spelar orgel helt ofattbart bra. Dessutom satte sig några jättesnälla populära vid bordet jag, C, F och A satt i matsalen.
Jag är bara så himla nöjd med terminen! (Ett plus är ju också att jag fått A på alla matteprov och att min engelskalärare sade att jag skrev bättre på engelska än någon annan sjua hon haft. )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

10 dec, 2015 19:57

Borttagen

Avatar


råkade blockera mig själv utan anledning!!

10 dec, 2015 20:04

Missy The Timelady
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
råkade blockera mig själv utan anledning!!

[/quote
XD Det har hänt mig ett par gånger XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F66079175666c5dde8345252e4f186688%2Ftumblr_inline_oqc0vwW2Iy1tgjmtw_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F833fd885fe87bcf88bbc200cf6db86bf%2Ftumblr_ncyyomnmQ31tlc6pbo2_500.gif

10 dec, 2015 20:23

Borttagen

Avatar


Imorgon är det lucia wtf den här terminen har gått så snabbt???
Kommer bli jättemys!! Även fast vi ska sitta i en iskall trappa i 8558678763856 år medan resten av skolan kommer till kyrkan lol (och även fast jag har ont i halsen och det ej kommer att gå bra att sjunga )

10 dec, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


Imorgon kommer de igen från vi i femman

10 dec, 2015 20:36

Borttagen

Avatar


Försöker få ihop en spellista för två fiktiva karaktärer och deras fiktiva romans som jag low key identifierar mig halvt om halvt med och är frustrerad över att jag bara fått ihop två låtar som känns rätt och att i princip alla mina spellistor består av black metal som inte alls funkar i sammanhanget. Argh.

10 dec, 2015 20:39

Obliviate_
Elev

Avatar


venta post :o

10 dec, 2015 20:50

LunaSheppard
Elev

Avatar


JAG FICK ALLA RÄTT PÅ ENGELSKAPROVET??!!

He's here, the phantom of the opera

10 dec, 2015 21:16

Borttagen

Avatar


Den här dagen förtjänar seriöst "sämsta dagen ever"-pris... och ingenting kan få mig på bättre tankar.

Är lite bitter för att mina tidigare tandläkare har förstört mina tänder så mycket att jag nu måste dra ut tre framtänder och sätta in en brygga, aka vara utan framtänder i en månad när tandköttet läker...
Som att jag inte hade så jävla mycket ångest redan för det minsta lilla så händer det här också. FML.

10 dec, 2015 21:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så, här sitter man, i sin nya, pyttelilla men jättefina lägenhet. Inget Internet på datorn än, bara på mobilen.. men fan, det här känns riktigt jävla awesome. Awesome 0,5! ;D

And now- unpacking my stuff!


Haha, remember remember ;P
Sååå liten var den väl inte?



10 dec, 2015 22:05

1 2 3 ... 21744 21745 21746 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.