@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
jag har helt vänt på min dygnsrytm!
Förstår inte hur jag ska kunna leva på lördagen!? Steg upp lite före tolv idag Imorgon jobbar jag också kväll så eftersom jag inte kommer få sömn inatt kommer jag också sova länge imorgon istället, jag jobbar från 17-23. Sen återstår samma problem. Jag får inte sömn och det värsta jag börjar jobba 6:30 på lördag!!!! Inte nog med det så ska jag vara vaken till ca 5 på söndagsmorgonen, jag kommer dööö 10 dec, 2015 14:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
10 dec, 2015 14:33 |
|
Corazon
Elev |
Jag är på pottrig humör just nu. Jag dricker butterbeer latte ur min Harry Potter-mugg, rebloggar romioneposts på tumblr, har nyss läst lite fanfiction och nu sitter jag och skriver på ett Harry potter forum x)
10 dec, 2015 14:54 |
|
Zendaya
Elev |
Neeeej jag missade min treårsdag på mugglis!!!!!!!
10 dec, 2015 15:23
Detta inlägg ändrades senast 2015-12-10 kl. 15:26
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Corazon: Jag är på pottrig humör just nu. Jag dricker butterbeer latte ur min Harry Potter-mugg, rebloggar romioneposts på tumblr, har nyss läst lite fanfiction och nu sitter jag och skriver på ett Harry potter forum x) Var fick du butterbeer latten? 10 dec, 2015 15:24 |
|
Chaemy
Elev |
10 dec, 2015 15:42 |
|
Ella01
Elev |
R.
E. G. N. Spoiler: Tryck här för att visa! ✩✩✩ 10 dec, 2015 15:55 |
|
Borttagen
|
Klarar inte av datorer som bara använder sig av Windows, är så ovan och blir fruktansvärt frustrerad (t.ex här på stadsbiblioteket)
10 dec, 2015 15:57 |
|
Frivolt
Elev |
JAG VILL HA SNÖÖÖ!! GE MIG SNÖÖ!!!!
D: D: D: D: 10 dec, 2015 16:02 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corazon: Jag är på pottrig humör just nu. Jag dricker butterbeer latte ur min Harry Potter-mugg, rebloggar romioneposts på tumblr, har nyss läst lite fanfiction och nu sitter jag och skriver på ett Harry potter forum x) Var fick du butterbeer latten? https://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=45444 Jag gjorde den själv, använde receptet ovan c:
10 dec, 2015 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen