@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag orkar inte att en dum tjej satte igång och skällde ut mig och en annan tjej för att vi satte igång kapten röd på en fest. "Han stödjer kommunismen! " Hon gav sig inte heller... sen påstod hon att jag ställde mig bakom alla mord som skett under kommunismregimer och fortsatte hålla på om det i tre timmar. xD Jag ska fan skicka en skiva till henne. Signerad... med ett satans hjärta av kapten röd. Hah! Det måste du göra! (You're my kind of evil!) 9 dec, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Men ååh! Varför måste saker vara så känsliga? .-. ... en gång tog jag sönder en brandsläckare x_x Hur då? xD ... det har jag också gjort, fast det var med flit ;P Jag skulle bara gå på toa så jag lämnade mina saker på den. ;_;Och när jag sen hämtade de så lossnade någon grej... Haha jag orkar inte! xD Varför då? För att vi hittade två slängda skumsläckare som vi började spruta ner varandra med.... Det roliga är att det typ är giftigt att få in det i käften också, och vi var täckta av skum, det sved inte så skönt i ögonen *_* Kattuggla You know.. Kapten röd hade varit så på. ;P 9 dec, 2015 21:55 |
|
Hedwig96
Elev |
väntar så på lördagskvällen, kommer bli så kul!
9 dec, 2015 22:04 |
|
Obliviate_
Elev |
haha, nån som kan hjälpa mig med dagens lucka i julkalendern? /fail
9 dec, 2015 22:24 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Obliviate_: haha, nån som kan hjälpa mig med dagens lucka i julkalendern? /fail Spoiler: Tryck här för att visa! 9 dec, 2015 22:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Obliviate_: haha, nån som kan hjälpa mig med dagens lucka i julkalendern? /fail Spoiler: Tryck här för att visa! TACK 9 dec, 2015 22:35 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 dec, 2015 22:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Har skickat blombud till pappa...
10 dec, 2015 05:25 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu måste jag på riktigt aktivera mej och gå ut från den här lägenheten.. har bara sovit idag igen!
Nä nu ska jag fara till Emmaus och se om jag fundar nåt bra och billigt 10 dec, 2015 11:03 |
|
Solkatten
Elev |
På måndag får man reda på vem som ska leda Eurovision!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2015 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen