@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som kan svaret till dagens lucka? Har inte haft möjlighet att vara inloggad och ha koll på drakhandlaren idag. Spoiler: Tryck här för att visa! Tack! 9 dec, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte om sådan här musik men den här är såå bra. ,-, Speciellt refrängen, den är svängig. 9 dec, 2015 21:13 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag skulle flytta på karet för råkade tappa en sminkborste under och när jag drog i karet så föll den i bitar...
9 dec, 2015 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag skulle flytta på karet för råkade tappa en sminkborste under och när jag drog i karet så föll den i bitar... Hahaha, det är fan duktigt gjort xD När jag satte mig på ett handfat så lossnade det från väggen. -,- ...eller delar av det. 9 dec, 2015 21:22 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag skulle flytta på karet för råkade tappa en sminkborste under och när jag drog i karet så föll den i bitar... Hahaha, det är fan duktigt gjort xD När jag satte mig på ett handfat så lossnade det från väggen. -,- ...eller delar av det. Fan ta badrumsinredning xD
9 dec, 2015 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag såg en lampa för över ett halvår sedan som jag blev fullständigt förälskad i och när jag skulle köpa den så gick butiken i konkurs. Sedan dess har jag letat och letat efter den och av en slump när jag kollade på fåtöljer på nätet igår så tänkte jag att "jag kan lika bra kolla på lampor nu när jag ändå är här" och vad hittar jag då OM INTE MIN LAMPA?! Så åkte och köpte den så fort jag kunde idag.
♥ :' 9 dec, 2015 21:25 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag skulle flytta på karet för råkade tappa en sminkborste under och när jag drog i karet så föll den i bitar... Hahaha, det är fan duktigt gjort xD När jag satte mig på ett handfat så lossnade det från väggen. -,- ...eller delar av det. Fan ta badrumsinredning xD Oh yes, plus att det var hos en okänd person så var inte övertaggad på att gå ut sen. Det var nästan så att man hade smitit genom fönstret om det hade funnits ;D Men ååh! Varför måste saker vara så känsliga? .-. ... en gång tog jag sönder en brandsläckare x_x --- hessactually: Fantastico! =D
9 dec, 2015 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag skulle flytta på karet för råkade tappa en sminkborste under och när jag drog i karet så föll den i bitar... Hahaha, det är fan duktigt gjort xD När jag satte mig på ett handfat så lossnade det från väggen. -,- ...eller delar av det. Fan ta badrumsinredning xD Oh yes, plus att det var hos en okänd person så var inte övertaggad på att gå ut sen. Det var nästan så att man hade smitit genom fönstret om det hade funnits ;D Men ååh! Varför måste saker vara så känsliga? .-. ... en gång tog jag sönder en brandsläckare x_x Hur då? xD ... det har jag också gjort, fast det var med flit ;P 9 dec, 2015 21:38 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag skulle flytta på karet för råkade tappa en sminkborste under och när jag drog i karet så föll den i bitar... Hahaha, det är fan duktigt gjort xD När jag satte mig på ett handfat så lossnade det från väggen. -,- ...eller delar av det. Fan ta badrumsinredning xD Oh yes, plus att det var hos en okänd person så var inte övertaggad på att gå ut sen. Det var nästan så att man hade smitit genom fönstret om det hade funnits ;D hessactually Oh, happy ending. x Tror det inte är så farligt. Badkar ska kunna gå att lossa för att man ska kunna städa under det. Själva framstycket går att lossa och i och med att du drog fram det kan det ha lossat lite "fel" "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 dec, 2015 21:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Men ååh! Varför måste saker vara så känsliga? .-. ... en gång tog jag sönder en brandsläckare x_x Hur då? xD ... det har jag också gjort, fast det var med flit ;P Jag skulle bara gå på toa så jag lämnade mina saker på den. ;_;Och när jag sen hämtade de så lossnade någon grej... Haha jag orkar inte! xD Varför då?
9 dec, 2015 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen