Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21739 21740 21741 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar

+1


Ser på Home Alone och klär julgranen ♥

Hej

9 dec, 2015 19:17

Fjalar
Elev

Avatar


Hörde pappa från köket nyss. Han ba:
"Oj!
Lampan i kylskåpet tändes! Det var länge sen den gjorde det!"

9 dec, 2015 19:41

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag mår så himla bra idag! Folk är så himla snälla jag.orkar.inte! WIIIIE

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 dec, 2015 19:42

Solkatten
Elev

Avatar


Varför har hunden man kan ha på sin profil fortfarande en kopp där det står 'världens bästa pappa'? Borde den liksom inte vara normal nu?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 dec, 2015 20:06

Borttagen

Avatar


Jag älskar känslan man får när man läser en mattuppgift och man bara "ööööh, öööh, öööh (2^7)-1 ??????" och man får rätt.

(Uppgiften handlade om en konstnär som har sju färger och frågan är då på hur många sätt hon kan måla tavlan)

9 dec, 2015 20:24

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Tror jag råkade ta sönder vårt badkar...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

9 dec, 2015 20:25

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Tror jag råkade ta sönder vårt badkar...

Hur?!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 dec, 2015 20:51

kayla
Elev

Avatar


Det här är ett sånt tillfälle när jag ifrågasätter alla tvivel jag någonsin haft kring mitt musiksysslande. Jag går ju musik på gymnasiet och det är så roligt runt lucia och jul när man sjunger massa mysiga låtar med kören. Jag gillar inte jul speciellt mycket men gud vad jag älskar låtarna vi sjunger. De är så fina med alla stämmor!!

9 dec, 2015 20:55

Borttagen

Avatar


Någon som kan svaret till dagens lucka? Har inte haft möjlighet att vara inloggad och ha koll på drakhandlaren idag.

9 dec, 2015 21:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon som kan svaret till dagens lucka? Har inte haft möjlighet att vara inloggad och ha koll på drakhandlaren idag.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Ukrainsk järnbuk =)

9 dec, 2015 21:03

1 2 3 ... 21739 21740 21741 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.