Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21738 21739 21740 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Corazon:
Har ni några tips på bra svenska låtar? Försöker sätta ihop en spellista men kommer inte på någonting.


Lars Winnerbäck
Melissa Horn
Veronica Maggio
Danny (hans senaste, bla Brinner i bröstet)
Block 44
Dia Psalma
Petter
Darin (senaste låtarna)
Timbuktu
Mando Diao
Kapten Röd
Syster Sol
Fronda
Markoolio
Abba

Nåra iaf ^^

9 dec, 2015 17:34

Solkatten
Elev

Avatar


När jag går in på sidor som tex Ebay, H&M eller Lindex så täcks hela sidan med amazon deals ads och det är jättejobbigt! Hur får man bort dem?? Jag har en ad block installerad men det fungerar inte mot dem. Help pls.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2nbys0k.jpg

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 dec, 2015 17:35

Corazon
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Corazon:
Har ni några tips på bra svenska låtar? Försöker sätta ihop en spellista men kommer inte på någonting.


Lars Winnerbäck
Melissa Horn
Veronica Maggio
Danny (hans senaste, bla Brinner i bröstet)
Block 44
Dia Psalma
Petter
Darin (senaste låtarna)
Timbuktu
Mando Diao
Kapten Röd
Syster Sol
Fronda
Markoolio
Abba

Nåra iaf ^^

Tack

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

9 dec, 2015 17:38

Frivolt
Elev

Avatar


Daniel och hans bror Emil har sin egna lilla julkalender där de gör olika saker varje dag fram till jul då
Ni borde verkligen kolla in den, den är jättebra!!

Jag älskar den iaf



9 dec, 2015 17:40

Isabelle Granger
Elev

Avatar


HängslebyxorSafir

Tomtereligon snälla

9 dec, 2015 17:40

Borttagen

Avatar


https://www.etsy.com/se-en/listing/255235600/sparkly-arctic-fox-wolf-tail-yarn-tail

Jag är helt kär i denna svans. Vill ha den sååå mycket men jag kommer inte kunna använda den så ofta eftersom alla kommer stirra på mig. Sen vill jag ha vita matchade fluffiga kattöron. :ccc

9 dec, 2015 17:42

Borttagen

Avatar


Jag orkar inte att en dum tjej satte igång och skällde ut mig och en annan tjej för att vi satte igång kapten röd på en fest. "Han stödjer kommunismen! " Hon gav sig inte heller... sen påstod hon att jag ställde mig bakom alla mord som skett under kommunismregimer och fortsatte hålla på om det i tre timmar. xD

Jag ska fan skicka en skiva till henne. Signerad... med ett satans hjärta av kapten röd.





Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Corazon:
Har ni några tips på bra svenska låtar? Försöker sätta ihop en spellista men kommer inte på någonting.


Lars Winnerbäck
Melissa Horn
Veronica Maggio
Danny (hans senaste, bla Brinner i bröstet)
Block 44
Dia Psalma
Petter
Darin (senaste låtarna)
Timbuktu
Mando Diao
Kapten Röd
Syster Sol
Fronda
Markoolio
Abba

Nåra iaf ^^

9 dec, 2015 17:46

Winny Geasley
Elev

Avatar


Det enda jag kommer sakna med Östersund om/när jag flyttar till Stockholm är nog cirkusen. Den är jättemysig och alla där är så trevliga och snälla uh

9 dec, 2015 18:29

Ella01
Elev

Avatar


Jag har 3700 inlägg nu! Eller tja, med detta blir det 3701

Btw, jag har märkt att jag har blivit beroende av den här:

✩✩✩

9 dec, 2015 18:33

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Corazon:
Har ni några tips på bra svenska låtar? Försöker sätta ihop en spellista men kommer inte på någonting.

Förutom det som redan är sagt:
Navid Modiri & Gudarna! ♥
Kultiration
Kent
Den svenska björnstammen
Mimikry
Charta 77
Loke Nyberg
Di Leva

9 dec, 2015 18:41

1 2 3 ... 21738 21739 21740 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.