Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Vet inte ens vem han är X) Är urkass på regissörer och skådespelare, kan dem flesta i HP, men annars är jag lost x) THIS xD XD Vi kan bilda en klubb xD "För oss som inte kan några skådespelare / regissörer förrän någon säger vem de spelar/vilken film de regisserar" XD 23 sep, 2011 22:59 |
|
Borttagen
|
Sorry mugglis, men jag måste logga ut om en minut! Mina päron tycker att jag ska sova eftersom att jag har varit sjuk!
Men jag kanske smyger mig till datorn ändå! ;D 23 sep, 2011 23:00 |
|
Anapneo
Elev |
Top 3 Adam Sandler filmer (inte i ordning)
- Jiddra inte med Zohan - Benknäckargänget - Big Daddy (Grät till den också, en RIKTIGT BRA FILM, nog den bästa med Adam Sandler EVER.)
23 sep, 2011 23:01 |
|
Borttagen
|
Btw, om någon har lust:
Skriv gärna i min tråd "Det bästa med Fred & George" Var längesen någon skrev där nu x) edit: Inte sett en enda utav dem x) Fast Big Daddy känner jag igen, men tror inte jag sett den 23 sep, 2011 23:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 23:02
|
|
Anapneo
Elev |
lolligaluna Godnatt!
sängen för mig också snart, fotbolls match imorgon bitti, uppstigning klockan 7 -.- padfootie Se den! Den är värd att se, enligt mig är den toppen
23 sep, 2011 23:02
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 23:03
|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Anapneo: Top 3 Adam Sandler filmer (inte i ordning) - Jiddra inte med Zohan - Benknäckargänget - Big Daddy (Grät till den också, en RIKTIGT BRA FILM, nog den bästa med Adam Sandler EVER.) Tack 23 sep, 2011 23:02 |
|
Borttagen
|
Googlade och kom fram till att jag inte sett den xD
En riktig gråt-film är The Life of David Gale... Så sjukt underbart sorglig ♥ 23 sep, 2011 23:04 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Vet inte ens vem han är X) Är urkass på regissörer och skådespelare, kan dem flesta i HP, men annars är jag lost x) THIS xD XD Vi kan bilda en klubb xD "För oss som inte kan några skådespelare / regissörer förrän någon säger vem de spelar/vilken film de regisserar" XD det borde vi verkligen göra xD jag har inte ens sett Pirates of the caribbean, känner mig vääldigt efter haha xD ![]()
23 sep, 2011 23:05 |
|
Anapneo
Elev |
Enchanted Det är en komedi, men den handlar om en pojke som skickas dit Adam (minns inte vad han hette i filmen) jobbar, pojken har skickats dit av hans mor, pojken ska till Adams chef, men han är inte i landet och ska vara utomlands i ett bra tag, Adam får ta hand om pojken och lär honom en massa saker och så är det kärlek inblandat (inte mellan Adam och pojken förstås) Och en rättegång om vårdnadshavare på slutet, och en massa...
Riktigt bra, se den!
23 sep, 2011 23:05 |
|
Borttagen
|
Oj, det var väldigt!
Ha faktiskt sett dem filmerna, och gillat dem x) 23 sep, 2011 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen