Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lynz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: aha xD men det spelar väll ingen roll på vilken nivå lr man nu säger det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: gud vad roligt, grattis Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA högstadiet u know^.^ precis, va på intagningsprov för 2 veckor sen, och dom tog in 3 ST?! Jag och min BFF kom in
8 apr, 2012 22:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lynz: men gud var roligt och ni måste vara väldigt duktiga om ni kom in Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: aha xD men det spelar väll ingen roll på vilken nivå lr man nu säger det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: gud vad roligt, grattis Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA högstadiet u know^.^ precis, va på intagningsprov för 2 veckor sen, och dom tog in 3 ST?! Jag och min BFF kom in ![]()
8 apr, 2012 22:44 |
|
lynz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: men gud var roligt och ni måste vara väldigt duktiga om ni kom in Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: aha xD men det spelar väll ingen roll på vilken nivå lr man nu säger det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: gud vad roligt, grattis Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA högstadiet u know^.^ precis, va på intagningsprov för 2 veckor sen, och dom tog in 3 ST?! Jag och min BFF kom in båda två har gått på keramik sen vi var... få se nu... 6 år! Vi är 13 nuuu^^
8 apr, 2012 22:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lynz: det förklara en del ^^ men det är fortfarande riktigt bra gjort Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: men gud var roligt och ni måste vara väldigt duktiga om ni kom in Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: aha xD men det spelar väll ingen roll på vilken nivå lr man nu säger det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: gud vad roligt, grattis Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA högstadiet u know^.^ precis, va på intagningsprov för 2 veckor sen, och dom tog in 3 ST?! Jag och min BFF kom in båda två har gått på keramik sen vi var... få se nu... 6 år! Vi är 13 nuuu^^ ![]()
8 apr, 2012 22:48 |
|
lynz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: det förklara en del ^^ men det är fortfarande riktigt bra gjort Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: men gud var roligt och ni måste vara väldigt duktiga om ni kom in Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: aha xD men det spelar väll ingen roll på vilken nivå lr man nu säger det är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: gud vad roligt, grattis Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lynz: tack så mkt :d jag gör mitt bästa ^^ Skrivet av Borttagen: Naw, tack! ♥ Skrivet av Cara Riddle: ingen orsak =) Skrivet av lynz: det här är ju dock bara något jävla kladd, men den låg högst upp i högen så jag laddade upp den lite snabbt "-.-" http://i44.tinypic.com/34rirft.jpg http://i44.tinypic.com/14tac8j.jpg det var as cool Tackar, du är också väldigt duktig samma här Fick precis reda på att jag kom in på... KONSTSKOLAAAA högstadiet u know^.^ precis, va på intagningsprov för 2 veckor sen, och dom tog in 3 ST?! Jag och min BFF kom in båda två har gått på keramik sen vi var... få se nu... 6 år! Vi är 13 nuuu^^ tack♥
8 apr, 2012 22:49 |
|
Neaa94
Elev |
8 apr, 2012 23:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
den var jätte snygg
jag målade den här för något år sedan http://carariddle.deviantart.com/#/d4u036g ![]()
8 apr, 2012 23:41 |
|
Neaa94
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: den var jätte snygg jag målade den här för något år sedan http://carariddle.deviantart.com/#/d4u036g tack 8 apr, 2012 23:42 |
|
Flumm
Elev |
http://cdn04.dayviews.com/93/_u3/_u1/_u5/_u8/_u6/_u1/u3158611/blog_78695_1318874449.jpg
Ritade den här ett par månader sen åt en vän, tänkte visa den här när den nu har någonting att göra med HP. ![]() ![]()
8 apr, 2012 23:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Flumm: skit snygg http://cdn04.dayviews.com/93/_u3/_u1/_u5/_u8/_u6/_u1/u3158611/blog_78695_1318874449.jpg Ritade den här ett par månader sen åt en vän, tänkte visa den här när den nu har någonting att göra med HP. ![]()
8 apr, 2012 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen